loading...
ام بی سی دانلود
آخرین ارسال های انجمن
محمد بازدید : 280 سه شنبه 10 بهمن 1391 نظرات (0)

مجموعه ای از ۳۰۰ والپیپر دیدنی با موضوعات گوناگون برایتان آماده کرده ایم.این تصاویر با فرمت JPG و در ابعاد ۱۹۲۰×۱۰۸۰ – ۵۵۱۷×۱۸۰۶ آماده شده اند.می توانید با استفاده از این تصاویر به عنوان عکس دسکتاپ ، زیبایی ویژه ای به نمای پس زمینه رایانه خود بدهید…

 

Best HQ Wallpapers دانلود مجموعه 300 والپیپر منتخب Best HQ Wallpapers

 

محمد بازدید : 265 سه شنبه 10 بهمن 1391 نظرات (0)

 

BBC – David Attenborough's Africa (2012) HDTV XviD

| دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت |

| به همراه زیرنویس فارسی تا قسمت چهارم |

 

Africa Kalahari دانلود مجموعه مستند BBC   David Attenboroughs Africa

نام مستند : BBC – David Attenborough's Africa

سال انتشار: ۲۰۱۳

مدت زمان: به طور میانگین ۵۵ دقیقه

حجم : به طور میانگین ۵۰۰ مگابایت

کیفیت : HDTV

زبان : انگلیسی

زیرنویس فارسی : دارد

خلاصه : David Attenborough's Africa عنوان مجموعه مستند جدید و زیبایی است که دیوید آتنبرو به تازگی و در سال ۲۰۱۳ ساخته است.دیوید اتنبرو یکی از بزرگترین گویندگان و تهیه کنندگان فیلم‌های مستند دربریتانیا است که بیش از ۵۰ سال در این صنعت به فعالیت مشغول بوده است و سینمای مستند خود را مدیون او به خاطر فعالیت‌های بیشمارش می‌داند.آتنبرو تا کنون بخاطر ساخت آثار خود جوایز متعددی از جمله نشان شوالیه را از ملکه انگلستان دریافت کرده است.این مجموعه در شش قسمت در دست تهیه است و تا به امروز چهار قسمت آن از شبکه BBC به نمایش در آمده است. این مستند همان گونه که از نام آن پیداست در کهن ترین قاره جهان یعنی آفریقا کارگردانی شده است.در قسمت های مختلف این مجموعه به مکان های گوناگونی خواهیم رفت و در آنجا با زیست بوم و جانوران آن ، مهارت ها و تکنیک های بقا و همچنین روند تکاملی این جانوران در طبیعت آفریقا آشنا خواهیم شد.چشم به راه قسمت های بعدی این مجموعه در روزهای آینده به همراه زیرنویس فارسی باشید….

محمد بازدید : 291 سه شنبه 10 بهمن 1391 نظرات (0)

در این نسل دیگر ترس معنی ندارد. درست است که اکثر سازندگان ادعا می کنند که IPهایشان ریشه در ترس دارند، اما این دروغی بیش نیست. Resident Evil 6 که Capcom ادعای ترسناک بودن و پایبند بودن به سبک Survival Horror آن را می کرد، بعد از عرضه دوباره با همان بازی اکشنی روبرو شدیم که بیش از پیش از ریشه اش دور شد. اما در این بین، شاید بازی های انگشت شماری وجود داشتند که همچنان ریشه در خاک ترس دارند و Dead Space هم از این قاعده مستثنی نیست. درست است که نسخه سوم تا حدودی نسبت به قسمت های قبل به سبک اکشن روی آورده، اما هنوز ترس جزو ترکیبات اصلی آن است.زمانی که Dead Space در سال ۲۰۰۸ توسط EA ساخته و عرضه شد، با عنوانی روبرو شدیم که مطابق با فرمول ترس بنیانگذاری شده بود. محیطی با اتمسفر تاریک، دیوارهایی رنگین از خون و جسدهای بی جان نصفه و نیمه همگی جزو این فرمول محسوب می شدند. اما مهم ترین قسمت این فرمول همان فضای مرده و بی جاذبه بود. قهرمان این فضا، مهندسی به نام آیزک کلارک (Isaac Clarke) بود که به دلیل قطع ارتباط رادیویی سفینه USG Ishimura با گروهی وارد این فضا شد. او در ادامه با موجوداتی عجیب به نام Necromorph روبرو می شود و بیشتر اعضا توسط آن ها کشته شده و تبدیل به یک Necromorph می شوند. اصلی ترین عامل موفقیت Dead Space همین ترس و گیم پلی عالی و بی نقصش است.

 

|بازی به صورت Region Free و با فرمت ISO می باشد|

Dead Space 3 RF XBOX360-P2P

 

Dead Space 3 دانلود بازی Dead Space 3 برای XBOX360

 

محمد بازدید : 320 دوشنبه 09 بهمن 1391 نظرات (0)

شرکت آشامپو (Ashampoo) یکی از برترین شرکت های ارائه دهنده نرم افزارهای کاربردی می باشد که حتما با محصولات آن آشنا هستید . این پک شامل آخرین نسخه های نرم افزارهای کاربردی این شرکت می باشد که در ماه دسامبر ۲۰۱۳ منتشر شده اند . برنامه هایی کاربردی برای کار با متون ، تصویر بردای از دسکتاپ ، ابزارهای حفاظتی و امنیتی ، کار با سی دی و دی وی دی ، ابزارهای بهینه سازی ویندوز و … جزء برخی از نرم افزارهای ارائه شده از این شرکت هستند . برای شما علاقه مندان مجموعه ای از جدیدترین نرم افزارهای این شرکت را به صورت یک مجموعه آماده در یافت کرده ایم که در ادامه ی مطلب می توانید لیست برنامه های موجود در این پک را مشاهده کنید .

 

| دانلود محصولات Ashampoo ، آپدیت شده ۱۶٫۰۱٫۲۰۱۳ |

 

Ashampoo AIO Collection مجموعه نرم افزارهاي شركت آشامپو Ashampoo Softwares Collection

 

محمد بازدید : 295 دوشنبه 09 بهمن 1391 نظرات (0)

 

آیکون ها یکی از پرکاربردترین ابزارهای طراحی ها هستند و برای اکثر کارها همانند طراحی وب سایت و … می توانند بسیار زیبا و جالب باشند . در این پست از سایت دانلود ها ، مجموعه ای از ۱۱۱ آیکون مختلف و زیبا را برای شما علاقه مندان آماده کرده ایم که با توجه به تنوع آن ها ، می توانید در امور مختلفی از آن ها استفاده کنید . تمام این آیکون ها با فرمت PNG و در ابعاد ۱۰۲۴ در ۱۰۲۴ هستند…

Icons مجموعه 111 آیکون شیشه ای 3D Glass PNG Icons

محمد بازدید : 309 دوشنبه 09 بهمن 1391 نظرات (0)

تم Aventador مناسب برای کسانی است که از ظاهرهای ساده و شیک در گوشی خود لذت می‌برند و به‌دنبال پیچیدگی‌های موجود در تم‌های دیگر نیستند. ظاهر کلی تم متشکل از رنگ‌‌های تیره و سیاه است و در اکثر نقاط از رنگ نارنجی نیز استفاده شده است. برای نصب این تم نیاز به اندروید ۱٫۴٫۴ و بالاتر دارید.

 

aventador theme تم ساده و شیک Aventador Theme CM10.1 AOKP   اندروید

محمد بازدید : 238 دوشنبه 09 بهمن 1391 نظرات (0)

 

Star Wars : Rise of the Bounty Hunters ( 2009 ) Season 2  720p Mkv

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

برای اولین بار در وبسایت های فارسی زبان با کیفیت بسیار عالی ۷۲۰p  با زیرنویس فارسی

قسمت های 7 تا ۱۰ در ادامه همین مطلب قرار گرفت

زیرنویس فارسی قسمت های ۳ تا ۵ در ادامه همین مطلب قرار گرفت

مشکل قسمت ۷ برطرف شد


Rise of the Bounty Hunters دانلود فصل دوم انیمیشن سریالی Star Wars : Rise of the Bounty Hunters

 

نام انیمیشن : Star Wars : The Clone Wars – فصل دوم

 

ژانر : انیمیشن ، اکشن ، درام ، ماجرایی ، فانتزی ، هیجان انگیز

سال انتشار : ۲۰۰۹

تعداد فصل : ۵ فصل

وضعیت پخش فصل ها : ۴ فصل کامل پخش شده ، فصل ۵ در حال انتظار برای پخش

مدت زمان : ۲۲ قسمت ۲۱ دقیقه ای

حجم : به طور میانگین هر قسمت ۱۵۰ مگابایت

کیفیت : ۷۲۰p ، کیفیت بسیار عالی

امتیاز : ۷٫۶/۱۰

زیرنویس فارسی :   دارد ، اختصاصی دانلودها

IMDB ، Wikipedia

خلاصه داستان : جنگ ستارگان از محبوب ترین فیلم های ده های گذشته بوده و هست ، نسخه های سینمایی و انیمیشنی مختلفی بر پایه این فیلم ساخته شده که هر کدام با نمایش خود بینندگان زیادی رو مجذوب خود کرده اند . این بار در سایت دانلودها افتخار داریم تا نسخه سریالی این انیمیشن فوق العاده جذاب و دیدنی را با نام Star Wars : The Clone Wars برای شما کاربران عزیز فراهم نموده ایم . این انیمیشن ساخته شده توسط شبکه معروف و محبوب Cartonnetwork می باشد . لازم به ذکر است در سال ۲۰۰۳ ۳ فصل انیمیشن با نام Star Wars: Clone Wars ساخته شده بود که در پایان آن به کلونی ( قبیله ) حمله شده بود . حال در نسخه ۲۰۰۸ حوادث پس از این حمله خواهد بود . از ویژگی های این انیمیشن که باعث شده طرفداران بی شماری داشته باشد ، گرفیک انیمیشنی فوق العاده بالا صحنه های بسیار جذاب و داستان گیرا و جذاب آن می باشد . که همین دلایل مسئولان شبکه را مجاب به ساخت ۵ فصل از آن را نموده . علاوه بر آن این انیمیشن توانست در فستیوال های مختلف جوایز زیادی را کسب کند . که در ویکی پدیا این انیمیشن می توانید اطلاعات بیشتری کسب کنید . سایت دانلودها به شما کاربران عزیز پیشنهاد می کند ، این انیمیشن فوق العاده دیدنی را به هیچ عنوان از دست ندهید .

 

محمد بازدید : 231 دوشنبه 09 بهمن 1391 نظرات (0)

والپیپرها تصاویر با کیفیتی هستند که بیشتر برای استفاده در دسکتاپ مناسب می باشند و در سایزها و کیفیت های مختلفی یافت می شوند . این بار برای شما علاقه مندان ، مجموعه ای از ۵۵ والپیپر زیبا و دیدنی با موضوع خودرو آماده کرده ایم که خودرو هایی مدرن از کمپانی های مختلفی را داراست.این تصاویر با فرمت JPG و در ابعاد ۱۹۲۰×۱۲۰۰ آماده شده اند .با استفاده از این تصاویر به عنوان عکس دسکتاپ ، زیبایی خاصی به محیط ویندوز خود بدهید.

 

Cars HD Wallpapers12 مجموعه ۵۵ والپیپر زیبا با موضوع اتومبیل Cars HD Wallpapers

 

تعداد صفحات : 143

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1148
  • کل نظرات : 78
  • افراد آنلاین : 103
  • تعداد اعضا : 1074
  • آی پی امروز : 499
  • آی پی دیروز : 481
  • بازدید امروز : 1,829
  • باردید دیروز : 1,037
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 1,829
  • بازدید ماه : 16,555
  • بازدید سال : 408,899
  • بازدید کلی : 2,272,300
  • برنامه های پیشنهادی

    فاير فاكس

    گوگل كروم

    دانلود منیجر

    فلش پلير

    كي ام پلير

    تبلیغات شما



    هاستینگ رایگان نت گیگ

    هاستینگ رایگان نت گیگ