loading...
ام بی سی دانلود
آخرین ارسال های انجمن
محمد بازدید : 322 سه شنبه 12 دی 1391 نظرات (0)

TSR Watermark Image نرم افزاری کاربردی برای آنهایی است که قصد دارند همزمان برروی تعداد زیادی تصاویر ، فرایندهایی را به صورت یکسان انجام دهند. این نرم افزار شاید در نگاه اول بسیار ساده بنظرم برسد ولی دارای امکاناتی است که شاید برای انجام آنها در نرم افزاری مثل فتوشاپ باید چندین ساعت وقتتان را صرف کنید. این نرم افزار عالی میتواند به صورت همزمان نسبت قرار دادن انواع واتارمارک و تغییر اندازه تعداد زیادی عکس به صورت درصدی و یا عددی اقدام کند. همچنین میتواند در همان حین فرمت آنها را تغییر دهد. قابلیتی نظیر چرخش عکس و همچنین حذف اطلاعات محرمانه exif درون عکس ها نیز امکان پذیر خواهد بود. از نظر قرار واترمارک نرم افزار بسیار توانمند است و دارای انواع مختلفی در این زمینه است. مثلا کاربر میتواند چندین نوع واترمارک را روی عکس قرار دهد. واترمارک میتواند به صورت یک لوگو با شفافیت های مختلف باشد و یا متن با انواع رنگ ها و افکت ها و شفافیت های مختلف که این قابلیت کاربر را در انتخاب بهترین گزینه توانمند می سازد. تمامی فرایندهای ذکر شده به صورت همزمان میتواند برروی تعداد زیادی عکس صورت گیرد و از همین جهت است که این نرم افزار در صرفه جویی وقت بسیار مناسب حال است. در هنگام خروجی گرفتن میتوان نسبت به کاهش حجم عکس ها نیز براساس اصول اقدام کرد. نرم افزار از فرمت های  JPEG, TIFF, PNG, BMP, GIF  پشتیبانی میکند. این نرم افزار برای استفاده های شخصی (Free for personal use only) رایگان است.

 

tsr watermark image تغییر سایز و قرار دادن واترمارک همزمان TSR Watermark Image 2.3.1.7

 

محمد بازدید : 336 چهارشنبه 29 آذر 1391 نظرات (0)

 

ImTOO 3D Movie Converter نرم افزار قدرتمند محصول شرکتی محبوب است که میتوانید فیلم های سه بعدی را به فیلم های دو بعدی و همچنین فیلم های دو بعدی را به فیلم های سه بعدی تبدیل کند. این روزها لذت تماشای فیلم های سه بعدی برکسی پوشیده نیست و فیلم های روز دنیا معمولا در کنار نسخه دوبعدی ، نسخه سه بعدی را نیز دارا هستند. این نرم افزار با پشتیبانی از اکثر فرمت های ویدیوی و همچنین ویدیوهای SD/HD به راحتی شما را در تبدیل فیلم های دوبعدی و سه بعدی به یکدیگر پشتیبانی یاری میکند. همچنین فیلم های تبدیل شده توسط این نرم افزار میتوانند در دستگاه های  iPhone 4, iPhone 4S, iPad, Apple TV, PSP نیز پخش شوند.  لازم به ذکر است این نرم افزار برای تبدیل فیلم های سه بعدی و دوبعدی به یکدیگر از ۴ مدل پشتیبانی میکند. فیلم های سه بعدی در حال حاضر به ۴ صورت Anaglyph(Red/Cyan), Side by Side, Side by Side (half-width), Top and Bottom, and Top and Bottom (half-height) منتشر میشوند. ImTOO 3D Movie Converter  میتواند بین این ۴ مدل فیلم های سه بعدی و دوبعدی را به یکدیگر تبدیل نماید. قابلیت های بیشتر به همراه فرمت های پشتیبانی شده در ادامه مطلب ذکر شده است.

 

ImTOO 3D Movie Converter 1.0.0.1202 تبدیل ویدیوهای 3بعدی به 2بعدی و برعکس ImTOO 3D Movie Converter 1.1.0

محمد بازدید : 383 شنبه 25 آذر 1391 نظرات (0)

 

PDFMate PDF Converter Free نرم افزاری عالی و در این حال رایگان برای تبدیل فایل pdf به دیگر فایل های سندی مانند فایل های متنی ، عکس و EPUB و حتی تبدیل pdf به pdf با تغییراتی درون فایل اصلی می باشد. این نرم افزار رایگان ضمن قابلیت تبدیل فرمت ، در هنگام خروجی گرفتن تنظیمات ویژه ای را قائل شده است. برای مثال میتوانید سایز و اندازه فایل پی دی اف را از نظر حجمی و از نظر ابعاد مشخص کنید. همچنین میتوانید فایل pdf را به فرمت EPUB که فرمتی محبوب برای مطالعه فایل های پی دی اف درون گوشی های موبایل و تبلت می باشد ، تبدیل کنید. قابلیت تبدیل فایل پی دی اف به متن نیز میسر است که البته از زبان فارسی پشتیبانی نمی نماید.در هنگام تبدیل فرمت کیفیت عکس ها و دیگر اشیاء به کار رفته درون فایل اصلی حفظ خواهند شد. قابلیت قرار دادن پسورد بررروی فایل pdf نیز از دیگر امکانات این نرم افزار می باشد. قابلیت تبدیل همزمان چندین فایل به فرمت های مختلف نیز امکان پذیر خواهد بود.

 

PDFMate PDF Converter Free تبدیل فرمت pdf به دیگر فرمت ها PDFMate PDF Converter 1.60

محمد بازدید : 406 جمعه 17 آذر 1391 نظرات (0)

ACDSee Video Converter Pro نرم افزاری بسیار کامل در زمینه مالتی مدیا می باشد که در کنار امکاناتی در حوزه تبدیل فرمت و ریپ لوح های فشرده ، قابلیت رایت ویدیوها را نیز دارا می باشد. در مرحله اول ACDSee Video Converter Pro دارای موتور قدرتمند و سریع تبدیل فرمت می باشد که با پشتیبانی از فرمت های صوتی و تصویری و همچنین کیفیت های HD (720p و ۱۰۸۰p) کاربر در تبدیل فرمت فایل های ویدیویی توانمند می سازد. برای مشاهده تمامی فرمت های پشتیبانی شده به ادامه مطلب بروید. در هنگام تبدیل فرمت ، میتوانید چندین فایل را توسط نرم افزار به صورت همزمان و با تنظیمات مربوطه به صورت یکسان تبدیل کنید تا در وقت صرفه جویی نمایید. این نرم افزار با پشتیبانی از فرمت های خاص گوشی های موبایل هوشمند و تبلت ها باعث می شود در زمینه تکنولوژی های جدید نیز بی نیاز باشید. در زمینه رایت این نرم افزار میتواند فایل های ویدویی را با قابلیت پخش برروی دستگاه های مالتی مدیا رایت نماید. همچنین این نرم افزار میتواند ویدیوهای موجود برروی لوح های فشرده DVD Video را ریپ نماید و آنها را با فرمت های معمول و حجم کمتر برروی هارد دیسک کاربر کپی کند. قابلیت های جزئی دیگری نظیر انجام تنظیمات bitrate ، تنظیم کیفیت صدا و تصویر ، تنظیم سایز تصویر و… و همچنین استخراج و ذخیره صدا ویدیوها نیز در این نرم افزار موجود می باشد.

 

ACDSee Video Converter Pro تبدیل فرمت و رایت ویدیو ACDSee Video Converter Pro 3.0.34.0

 

محمد بازدید : 477 پنجشنبه 11 آبان 1391 نظرات (0)

 

FormatFactory نرم افزاری عالی و در عین حال رایگان و کارا برای تبدیل فرمت های ویدیویی و صوتی و همچنین عکس ها می باشد. در واقع این نرم افزار مبدل مالتی مدیا می باشد و میتواند انواع فرمت های مالتی مدیا را به یکدیگر تبدیل کند و در کنار آن نرم افزاری کامل برای rip انواع لوح های فشرده صوتی و تصویری audio dvd و video dvd می باشد و این نوع لوح های فشرده را به فرمت های معمول مالتی مدیا تبدیل و روی هارد دیسک کپی می نماید. عملکرد اصلی نرم افزار در حوزه تبدیل فرمت است و با پشتیبانی از اکثر فرمت های صوتی و تصویری و عکس آنها را به یکدیگر تبدیل می نماید. فرمت های ویدویی نظیر  MP4/3GP/MPG/AVI/WMV/FLV/SWF و MP3, AVI, 3GP, MKV, MOV, MMF, AMR, M4A, MP2, ICO, TIF, PCX, TGA و صوتی MP3/WMA/AMR/OGG/AAC/WAV و عکس JPG/BMP/PNG/TIF/ICO/GIF/TGA و… توسط نرم افزار پشتیبانی می شوند. همچنین فرمت های خاص rmvb نیز در این نرم افزار مورد پشتیبانی قرار گرفته اند. در کنار این قابلیت ها نرم افزار میتواند روی فیلم ها و عکس ها واترمارک قرار دهد و همچنین حجم فایل ها را کاهش دهد و ویدیوهای خراب را تا حدودی تعمیر نماید. در نسخه جدید این نرم افزار با ویندوز ۸ نیز سازگاری یافته است. 

 

FormatFactory تبدیل فرمت فایل ها ویدیویی و صوتی FormatFactory 3.00

 

محمد بازدید : 450 سه شنبه 02 آبان 1391 نظرات (0)

ImTOO Video Converter Ultimate نرم افزار قدرتمندی جهت تبدیل فرمت ، فایل های ویدیویی و صوتی می باشد که علاوه بر تبدیل فرمت دارای امکانات فراوان دیگری در زمینه فایل های ویدیویی می باشد که در ادامه به آنها خواهیم پرداخت. این نرم افزار تقریبا از تمامی فرمت های ویدویی و صوتی HD و SD پشتیبانی میکند و میتواند آنها را به دیگر فرمت ها تبدیل نماید. این نرم افزار از نظر تبدیل دارای سرعت بالایی به دلیل استفاده از تمامی قدرت پردازش CPU می باشد. نرم افزار میتواند ویدیوهای معمولی را به ویدیوهای ۳d تبدیل کند. همچنین نرم افزار قادر است برای دستگاه های مالتی مدیا  iPad, iPod, iPhone, PSP, PS3, Xbox, mobile phone, MP4 players به صورت اختصاصی تبدیل فرمت انجام دهد و به طور مستقیم فایل ها را به داخل آنها کپی نماید. نرم افزار میتواند یک فایل ویدویی یا صوتی را به چندین قسمت تبدیل کند یا برعکس چند فایل ویدویی یا صوتی را به یک فایل تبدیل نماید. استخراج صدا از فایل های ویدویی و قرار دادن واترمارک و زیرنویس روی فیلم ها و همچنین بریدن فریم ها و ساخت فیلم و کلیپ از عکس ها نیز از قابلیت های دیگر این نرم افزار می باشد. جهت مشاهده فرمت های پشتیبانی شده نرم افزار به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

 

imtoo video converter ultimate مبدل قدرتمند مالتی مدیا ImTOO Video Converter Ultimate 7.5.0

 

 

محمد بازدید : 495 جمعه 21 مهر 1391 نظرات (0)

 

Blaze Video Magic Pro نرم افزاری کامل در زمینه مالتی مدیا می باشد و دارای امکانات لازم جهت تبدیل فرمت ، ویرایش ، ساخت اسلایدشو و ریپ می باشد. در ابتدا قابلیت ها این نرم افزار دارای قدرت زیادی در تبدیل فرمت می باشد و میتواند فرمت های مختلف ویدیویی را به یکدیگر با تنظیمات اضافی زیادی مانند تنظیم کیفیت و حجم و… انجام دهد. همچنین دارای امکانات زیادی برای تبدیل فرمت ویژه دستگاه های مالتی مدیا و گوشی های موبایل به ویژه محصولات اپل می باشد. فرمت های پشتیبانی شده در ادامه مطلب آماده اند. در زمینه ریپ ویدیوهای روی dvd نیز امکانات لازم را تهیه دیده است و از دی وی دی های قفل شده نیز پشتیبانی میکند. در زمینه ویرایش نرم افزار دارای تمامی امکانات جهت برش فیلم ، حذف قسمت ها ، crop ، چسباندن فیلم ها ، تنظیم بیت ریت ، چرخش تصویر فیلم ، تنظیم کنتراست ، تنظیم رنگ و روشنایی و… می باشد. در زمینه ساخت اسلایدشو امکان ساخت اسلایدها با عکس ها و موزیک ها و اضافه کردن انواع متن به همراه ۱۲ افکت فراهم شده است. در نهایت نیز اسلایدشو میتواند به فرمت های مختلف ویدویی ذخیره شود. ساخت رینگتون ویژه برای گوشی های آیفون و دانلود و تبدیل ویدیوهای آنلاین از سایت هایی مانند یوتیوب نیز از دیگر قابلیت های این نرم افزار می باشد.

 

Blaze Video تبدیل فرمت و ویرایش ویدیوها Blaze Video Magic Pro 6.0.0.9

 

 

محمد بازدید : 754 چهارشنبه 12 مهر 1391 نظرات (0)

Xilisoft Video Converter Ultimate نرم افزار قدرتمندی جهت تبدیل فرمت ، فایل های ویدیویی و صوتی می باشد که علاوه بر تبدیل فرمت دارای امکانات فراوان دیگری در زمینه فایل های ویدیویی می باشد که در ادامه به آنها خواهیم پرداخت. این نرم افزار تقریبا از تمامی فرمت های ویدویی و صوتی HD و SD پشتیبانی میکند و میتواند آنها را به دیگر فرمت ها تبدیل نماید. این نرم افزار از نظر تبدیل دارای سرعت بالایی به دلیل استفاده از تمامی قدرت پردازش CPU می باشد. نرم افزار میتواند ویدیوهای معمولی را به ویدیوهای ۳d تبدیل کند. همچنین نرم افزار قادر است برای دستگاه های مالتی مدیا  iPad, iPod, iPhone, PSP, PS3, Xbox, mobile phone, MP4 players به صورت اختصاصی تبدیل فرمت انجام دهد و به طور مستقیم فایل ها را به داخل آنها کپی نماید. نرم افزار میتواند یک فایل ویدویی یا صوتی را به چندین قسمت تبدیل کند یا برعکس چند فایل ویدویی یا صوتی را به یک فایل تبدیل نماید. استخراج صدا از فایل های ویدویی و قرار دادن واترمارک و زیرنویس روی فیلم ها و همچنین بریدن فریم ها و ساخت فیلم و کلیپ از عکس ها نیز از قابلیت های دیگر این نرم افزار می باشد. جهت مشاهده فرمت های پشتیبانی شده نرم افزار به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

 

xilisoft video converter تبدیل فرمت قدرتمند مالتی مدیا Xilisoft Video Converter Ultimate v7.5.0

 

 

محمد بازدید : 265 یکشنبه 09 مهر 1391 نظرات (1)

 

CloneDVD Mobile نرم افزاری کارآمد برای تبدیل فیلم ها و دی وی دی های فیلم به فرمت های قابل پخش در دستگاه های مالتی مدیا و موبایل ها می باشد. توسط این نرم افزار به راحتی میتواند فیلم ها و دی وی دی های فیلم را به فرمت هایی تبدیل کرد تا دستگاه هایی مانند Sony PSP, Apple iPod Video, iAudio X5, Creative Labs ZEN Vision و… بتوانند آنها را در خود نمایش دهند. در نسخه جدید گوشی های آندرویدی نیز پشتیبانی شده اند. همچنین این نرم افزار میتواند فیلم های دی وی دی را به فرمت هایی نظیر  DivX, XviD, AVI, MP4 تبدیل کند. به این ترتیب میتواند فیلم های مورد علاقه خودتان را به فرمت های موبایلی تبدیل کنید تا آنها را به راحتی در موبایل ها و دستگاه های قابل حمل مشاهده کنید. این نرم افزار باتوجه به امکاناتی که دارد میتواند قسمت های دلخواه فیلم ها را هنگام تبدیل برش دهد و باتوجه به داشتن نمایشگر داخلی این کار بسیار ساده خواهد بود. لازم به ذکر است میتوانید توسط این نرم افزار زیرنویس ها را نیز روی فیلم قرار دهید و سایز رزولشون فیلم را نیز تنظیم کنید.

CloneDVD Mobile تبدیل فیلم ها به فرمت های موبایل CloneDVD Mobile 1.9.0.1 Final

 

محمد بازدید : 295 شنبه 08 مهر 1391 نظرات (0)

Nitro PDF Professional نرم افزاری فوق العاده قدرتمند و کامل در زمینه فایل های pdf است. این نرم افزار هرآنچه که در رابطه با فایل های پی دی اف نیاز داشته باشید در اختیارتان قرار خواهد داد. مسلما نیاز اول نمایش فایل های پی دی اف است. این نرم افزار با سرعت بالا فایل های پی دی اف را برایتان نمایش خواهد داد و قابلیت های مهمی نظیر های‌لایت کردن بخش های مهم و کامنت گذاری را نیز انجام خواهد داد. امکان بعدی نرم افزار ساخت فایل های pdf است. در ابتدا لازم است ذکر شود که نرم افزار تمامی فایل های قابل پرینت از عکس گرفته تا فایل های متنی و html را به فرمت pdf تبدیل میکند. به طور خاص نیز تمامی فایل های نرم افزار Office با تنظیمات و امکانات پیشرفته به فرمت pdf تبدیل خواهند شد. همچنین نرم افزار دارای امکانات لازم جهت ادغام چندین فایل pdf به یک فایل و ابزارهای لازم جهت حذف صفحات و تغییر ترتیب صفحات و… را نیز دارد. قابلیت دیگر نرم افزار ویرایش متن و اضافه کردن و یا حذف بخشی از متن و تغییر پارگراف ها ، اضافه کردن عکس یا برداشتن عکس و اشیاء و همچنین تغییر وضعیت نوشته ها و فونت نیز در امکانات بخش ویرایش قرار میگیرند. همچنین نرم افزار دارای قابلیت قفل کردن فایل های پی دی اف و قرار دادن واترمارک روی آنها می باشد. امکانات ریز نرم افزار در ادامه مطلب ذکر شده است.

 

nitropdf pro ساخت،ویرایش و تبدیل فایل پی دی اف Nitro PDF Pro 8.0.2.8

 

تعداد صفحات : 3

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1148
  • کل نظرات : 78
  • افراد آنلاین : 42
  • تعداد اعضا : 1074
  • آی پی امروز : 344
  • آی پی دیروز : 601
  • بازدید امروز : 3,023
  • باردید دیروز : 3,390
  • گوگل امروز : 7
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 12,398
  • بازدید ماه : 12,398
  • بازدید سال : 404,742
  • بازدید کلی : 2,268,143
  • برنامه های پیشنهادی

    فاير فاكس

    گوگل كروم

    دانلود منیجر

    فلش پلير

    كي ام پلير

    تبلیغات شما



    هاستینگ رایگان نت گیگ

    هاستینگ رایگان نت گیگ