loading...
ام بی سی دانلود
آخرین ارسال های انجمن
محمد بازدید : 309 جمعه 13 بهمن 1391 نظرات (0)

 

Omerta City Of Gangsters – زندگی به معنای انتخاب است. زمانی که شما وارد آن می شوید، می توانید به سمت چپ و راست حرکت کنید و آنقدر این کار را ادامه دهید تا مسیر اصلی را گم کنید. خیلی از مردم به یکدیگر اعتماد نمی کنند و حتی ساکنین یک محله با محله دیگر سر جنگ دارند. حال بازی جدید استودیوی Haemimont Games ما را با انتخاب های زیادی روبرو می کند که مسیر زندگی شخصیت اصلی بازی را تغییر می دهد. او به سمت پایین شهر حرکت می کند و سعی می کند تا از دید پلیس ها پنهان بماند. او یک سلاح Tommy به دست دارد و می گوید توچی (Tucci) من را فرستاده است. او زمانی که این حرف را می زند، مردی را به گلوله می بندد و دوباره می گوید: “اوه، سلام. ما فقط قصد داشتیم که یک قهوه بخوریم!” بعد از اینکه برای یک قهوه کشت و کشتار راه انداختید و پول آن را نیز حساب کردید، به منطقه Omerta بازمی گردید. جایی که گانگسترها در آن فعالیت می کنند. اینبار زنگ دری را می زند. کسی از او می پرسد: “چه کسی شما را فرستاده؟” و او می گوید: “Tommy Two Gun Tucci”. در باز شده و شخصیت اصلی راهی مکانی می شود که برای آن از خانه خارج شده بود. او وارد اتفاقی می شود که در انتهای آن فرد دیگری پشت یک میز نشسته است. مرد پشت میز یک کت به تن دارد و یک ماشین تایپ بسیار قدیمی نیز روبرویش قرار گرفته است. همچنین در کنار او یک جاسیگاری قرار دارد که ته سیگاری در آن دیده می شود.

 

|بازی به صورت Region Free و با فرمت ISO می باشد|

Omerta City Of Gangsters XBOX360-DAGGER

 

Omerta City of Gangsters دانلود بازی Omerta City Of Gangsters برای XBOX360

محمد بازدید : 289 سه شنبه 10 بهمن 1391 نظرات (0)

در این نسل دیگر ترس معنی ندارد. درست است که اکثر سازندگان ادعا می کنند که IPهایشان ریشه در ترس دارند، اما این دروغی بیش نیست. Resident Evil 6 که Capcom ادعای ترسناک بودن و پایبند بودن به سبک Survival Horror آن را می کرد، بعد از عرضه دوباره با همان بازی اکشنی روبرو شدیم که بیش از پیش از ریشه اش دور شد. اما در این بین، شاید بازی های انگشت شماری وجود داشتند که همچنان ریشه در خاک ترس دارند و Dead Space هم از این قاعده مستثنی نیست. درست است که نسخه سوم تا حدودی نسبت به قسمت های قبل به سبک اکشن روی آورده، اما هنوز ترس جزو ترکیبات اصلی آن است.زمانی که Dead Space در سال ۲۰۰۸ توسط EA ساخته و عرضه شد، با عنوانی روبرو شدیم که مطابق با فرمول ترس بنیانگذاری شده بود. محیطی با اتمسفر تاریک، دیوارهایی رنگین از خون و جسدهای بی جان نصفه و نیمه همگی جزو این فرمول محسوب می شدند. اما مهم ترین قسمت این فرمول همان فضای مرده و بی جاذبه بود. قهرمان این فضا، مهندسی به نام آیزک کلارک (Isaac Clarke) بود که به دلیل قطع ارتباط رادیویی سفینه USG Ishimura با گروهی وارد این فضا شد. او در ادامه با موجوداتی عجیب به نام Necromorph روبرو می شود و بیشتر اعضا توسط آن ها کشته شده و تبدیل به یک Necromorph می شوند. اصلی ترین عامل موفقیت Dead Space همین ترس و گیم پلی عالی و بی نقصش است.

 

|بازی به صورت Region Free و با فرمت ISO می باشد|

Dead Space 3 RF XBOX360-P2P

 

Dead Space 3 دانلود بازی Dead Space 3 برای XBOX360

 

محمد بازدید : 564 سه شنبه 09 آبان 1391 نظرات (0)

 

Need for Speed: Most Wanted 2012 سری جدید از سری بازی های NFS می باشد که توسط شرکت بازی سازی Criterion ساخته شده است . این شرکت با داشتن سابقه ای درخشان در طراحی و ساخت بازی های ریسینگ ، جان تازه ای به NFS داده است . بازی ای که به صورت Open-World می باشد و شباهت زیادی به بازی Burnout Paradise دارد تا نسخه اصلی Most Wanted. شهری که در Paradise قرار داشت، بسیار زیبا و چشم نواز بود و نمونه جالبی از یک شهر خیالی آمریکایی بود. حال آن ها چنین فضایی را دوباره برای Most Wanted به وجود آورده اند که در نوع خودش بسیار جالب است. در بخش تک نفره، شما با هوش مصنوعی مسابقه خواهید داد و پلیس در تعقیب شما خواهد بود و ممکن است در تله های مختلف نیز گرفتار شوید. حال با کمک سیستم Autolog شما می توانید میزان مصافتی که طی کرده اید، سرعت و سایر اطلاعات دیگر را به صورت آفلاین در اختیار داشته باشید و در زمان آنلاین بودن نیز آن ها را با آمار دوستانتان مقایسه کنید.

 

|بازی به صورت Region Free و با فرمت ISO می باشد|

Need for Speed: Most Wanted XBOX360-STRANGE

 

Need for Speed Most Wanted دانلود بازی Need for Speed Most Wanted 2 برای XBOX360

 

محمد بازدید : 599 شنبه 06 آبان 1391 نظرات (1)

 

نسخه سوم از سری بازی های Assassin’s Creed در مورد انقلاب آمریکا و مبارزه آن ها با بریتانیا است.در ACIII در شهرهایی مانند بوستون، نیویورک و فیلادلفیا قرار می گیرید، اما محیط بازی با وجود این شهرها، همچنان وحشی است و از خشونت بالایی برخوردار است. در دموی به نمایش درآمده، بازیکنان کانر را مشاهده می کنند با استفاده از محیط بازی و درختان مختلف و ساختمان ها، مسیرش را طی می کند. آقای الکس هاچینسون (Alex Hutchinson) کارگردان بازی می گوید: "شکل معماها و بالا رفتن از چیزهای مختلف در این بازی متفاوت است. یکی از قسمت های خوب این بازی انیمیشن های کانر است که بسیار زیبا از کار درآمده اند. همچنین شکل بازی به گونه ای است که بازیکنان می توانند معماهای آن را حل کنند، چون المان های آشنایی برای حل کردن آن ها در نظر گرفته شده اند.شخصیت بازی می تواند از بین درختان عبور کند و یا در بوته ها پنهان شود. او از طبیعت وحشتی ندارد و خودش را بخشی از آن می داند. در یکی از مراحل، کانر به شکلی مخفیانه وارد کمپ نیروهای انگلیسی می شود. او از مسیرهای کوهستانی و آبی، راه خودش را به این کمپ باز می کند و به شکلی حرکت می کند که کسی متوجه او نشود. کانر کمپ را بررسی می کند و چیزی نظرش را جلب می کند

 

|بازی به صورت Region Free و با فرمت ISO می باشد|

Assassins Creed III XBOX360-COMPLEX

 

Assassins.Creed.III دانلود بازی Assassin’s Creed III برای XBOX360

محمد بازدید : 570 سه شنبه 02 آبان 1391 نظرات (0)

بازی Forza Horizon قطعاً یکی از بهترین بازی های سال ۲۰۱۲ خواهد بود. بعد از چند عنوان از این سری که برای حرفه ای ها راهی بازار شد و شبیه سازی فوق العاده ای از بازی های رانندگی را به نمایش گذاشت، در Horizon با سبک دیگری مواجه می شوید. Froza Horizon از آن Spin-offهای بسیار دوست داشتنی است که نمی توان به راحتی از کنار آن گذشت. در بازی هزاران مایل مسیر طراحی شده تا بتوانید در آن ها رانندگی کنید و برای اولین بار در این سری از بازی ها هدف، تنها رانندگی و مسابقه دادن نیست. در این بازی قسمت های خارج از جاده هم وجود دارند که به همین دلیل موتور فیزیک بازی نیز بازسازی شده تا بتواند در این شرایط هم از خودش نمایش خوبی داشته باشد.بازی دارای یک هوش مصنوعی داینامیک است که می تواند در هر کجا که هستید یک نوع مسابقه را پیش روی شما بگذارد. مسابقه هایی مانند Speed Challenge که در آن هر کسی که سرعت بیشتری داشته باشد، برنده می شود. بازی Forza Horizon شباهت زیادی به Forza Motorsport 4 دارد و استودیوی Playground هم نقطه به نقطه بازی را به صورتی ساخته که ما با یک بازی اکشن مسابقه ای روبرو باشیم. شما می توانید ماشین خود را انتخاب کنید و در هر کجا که خواستید با آن رانندگی کنید.

 

|بازی به صورت Region Free و با فرمت ISO می باشد|

Forza Horizon RF XBOX360-X360CLUB

 

Forza Horizon دانلود بازی Forza Horizon برای XBOX360

محمد بازدید : 535 شنبه 29 مهر 1391 نظرات (0)

 

Medal of Honor Warfighter قسمتی جدیدی از سری بازی های MOH می باشد که توسط شرکت EA روانه ی بازاز شده است . MoH: Warfighter از موتور Frostbite 2 استفاده می کند و به همین دلیل فیزیک قوی ای از بازی شاهد هستیم و قطعات چوب به زیبایی خراب می شوند و داخل آب می ریزند. به طور کلی Danger Close استفاده خیلی خوبی از موتور Frostbite 2 کرده و گرافیک بازی واقعاً زیبا است. انیمیشن یاران هم تیمی، خیلی روان است و گاه به زمین می خورند و خیلی جالب بلند می شوند. همه چیز تخریب پذیر است و نابود می شود.بازی در کشورهای مختلف اتفاق می افتد و روایتی از مأموریت های واقعی نیروی Tier 1 آمریکا است. نمایش این بازی در E3 امسال در کشور سومالی اتفاق افتاد. در ابتدا ما همراه با چندین سرباز دیگر توسط قایق به ساحل یک منطقه تخریب شده می رسیم. منطقه به نظر خلوت است، ولی باید احتیاط را رعایت کرد و به همین دلیل پیشروی حالت سنگر به سنگر را در ساحل دارد. ناگهان از فاصله دور نور سفیدی دیده می شود و تیری به شانه ما اصابت می کند و ما به زیر آب می رویم. یک Sniper از فاصله دور به ما شلیک می کند و مبارزه آغاز می شود. زیر یک اسکله چوبی پناه می گیریم، ولی تیرهای دشمن چوب ها را خراب کرده و بر سر ما می ریزد.

 

|بازی به صورت Region Free و با فرمت ISO می باشد|

Medal of Honor Warfighter XBOX360-iMARS

 

Medal of Honor Warfighte X360 دانلود بازی Medal of Honor Warfighter برای XBOX360

محمد بازدید : 329 شنبه 15 مهر 1391 نظرات (0)

 

WRC 3 – با یک عنوان رالی روبرو هستیم که استانداردها و قوانین این مسابقات را در خود دارد. شما با انتخاب یک ماشین از کمپانی های لایسنس شده توسط سازندگان بازی، می توانید وارد رقابتی بزرگ شوید و با مسابقات مختلف فصل های گوناگونی را بگذرانید. تنوع ماشین ها آنچنان بالا نیست، ولی خوشبختانه سازندگان سعی کرده اند لایسنس ماشین های معروف این مسابقات را بگیرند . این نسخه با یک موتور گرافیکی جدید به نام Spikengine طراحی شده است تا یکی از بزرگترین نواقص این عناوین که پایین بودن گرافیک بود را حل کنند ، در همین راستا کل بازی از نو طراحی و برنامه نویسی شده است . این بازی دارای ۵۰ تیم مختلف است که در کل دارای ۳۵ اتومبیل لایسنس شده می باشد .

 

|بازی به صورت Region Free و با فرمت ISO می باشد|

WRC World Rally Championship 3 XBOX360-COMPLEX

 

WRC 3 دانلود بازی WRC World Rally Championship 3 برای XBOX360

محمد بازدید : 302 یکشنبه 09 مهر 1391 نظرات (0)

در بازی Crash Time 5 Undercover دیگر خبری از تخیلات سری های قبلی نیست و وقتی تصادف میکنید با حادثه واقعی روبرو هستید.گرافیک بسیار بالا رفته و سرعت ها طبیعی و واقعی..کافیست با سرعت ۲۰۰ به جایی برخورد کنید تا تکه تکه شدن ماشینتان را احساس کنید.. فرار از دست پلیس و برخی موارد برعکس! بازی عالی که همه چیز فقط بر پایه سرعت و هیجان طراحی شده و شما شاید یک رانندگی دیوانه وار را تجربه کنید! شاید بازی شبیه کبرا ۱۱ باشد که البته همیشه همینطور است چون کل بازی بر اساس همین فیلم طراحی شده پس زیاد در تعقیب و گریزها تعجب نکنید که یاد فیلم کبرا ۱۱ میفتید و اصلا نام دیگر بازی همین است! رانندگی واقعی با انواع اتوموبیلهای سرعتی و قدرتی و مانورهای چندگانه در خیابانها و شلوغیها بر هیجان بازی میفیزاید.

 

|بازی به صورت Region PAL و با فرمت ISO می باشد|

Crash Time 5 Undercover PAL XBOX360-iCON

 

Crash Time 5 Undercover دانلود بازی Crash Time 5 Undercover برای XBOX360

 

محمد بازدید : 275 یکشنبه 09 مهر 1391 نظرات (0)

2K13 عنوان یک بازی ورزشی شبیه ساز بسکتبال می باشد که شما را به دنیای حرفه ای های National Basketball Association یا همان ان بی ای می برد . در این نسخه شاهد افزوده شدن بازیکنان جدید و حرفه ای مانند Kevin Durant ، Blake Griffin ، Derrick Rose از تیم های بزرگ غرب هستیم . یکی دیگر از بخش های جذاب این بازی پشتیبانی از کینکت برای پلتفرم XBOX360 می باشد . قابلیت های کنترلی این بازی این امکان را به شما می دهد تا تمام حرکات نظیر دریبل ، پرتاب و پاس دادن را به آسانی انجام دهید و مشکلی در کنترل بازی نداشته باشید . در ادامه می توانید نسخه ی ایکس باکس ۳۶۰ این بازی زیبا را از سایت دانلودها دریافت نمایید .

 

|بازی به صورت Region Free و با فرمت ISO می باشد|

NBA 2K13 XBOX360-iMARS

 

NBA 2K13 X360 دانلود بازی NBA 2K13 برای XBOX360

محمد بازدید : 337 پنجشنبه 06 مهر 1391 نظرات (0)

 

همیشه عناوینی هستند که بخشی از تاریخ صنعت بازی را تشکیل می دهند. بدون شک سری Resident Evil یکی از همین بازی ها است که توسط شینجی میکامی (Shinji Mikami) بازیساز بزرگ ژاپنی خلق شد. گر چه دیگر میکامی پس از نسخه چهارم از Capcom جدا شد، اما پروژه ساخت RE پایان نیافت.بازی Resident Evil 6 در مکان های مختلفی رخ می دهد و به همین دلیل ما شاهد طراحی ساختمان های مختلف، قسمت هایی در پشت بام و صحنه های کاور گیری بسیار زیبایی در بازی هستیم. برخی از این قسمت ها واقعاً حس ترس خوبی در خود دارند و از این موضوع نیز متشکریم که برخی از کارمندان RE6 به بازی Dead Space علاقه مند هستند و در ساخت آن حضور داشته اند.سیستم بازی در این قسمت را می توان حالت ارتقاء پیدا کرده روند گیم پلی بازی در RE4 دانست که به بازیکنان اجازه می دهد در زمان حرکت نیز تیراندازی کند یا به وسیله سلاح سرد به سمت زامبی ها حمله ور شود. یکی دیگر از قسمت هایی که Capcom آن را در E3 امسال به نمایش درآورد، صحنه هایی بودند که بازیکنان کنترل جیک مولر (Jake Muller) به دست می گرفتند.

 

|بازی به صورت Region Free و با فرمت ISO می باشد|

 

Resident.Evil.6 دانلود بازی Resident Evil 6 برای XBOX360

 

تعداد صفحات : 2

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1148
  • کل نظرات : 78
  • افراد آنلاین : 33
  • تعداد اعضا : 1074
  • آی پی امروز : 317
  • آی پی دیروز : 601
  • بازدید امروز : 2,963
  • باردید دیروز : 3,390
  • گوگل امروز : 7
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 12,338
  • بازدید ماه : 12,338
  • بازدید سال : 404,682
  • بازدید کلی : 2,268,083
  • برنامه های پیشنهادی

    فاير فاكس

    گوگل كروم

    دانلود منیجر

    فلش پلير

    كي ام پلير

    تبلیغات شما



    هاستینگ رایگان نت گیگ

    هاستینگ رایگان نت گیگ