loading...
ام بی سی دانلود
آخرین ارسال های انجمن
محمد بازدید : 581 شنبه 19 تیر 1395 نظرات (0)

 بازی Romance of the Three Kingdoms 13 در سبک استراتژیک می باشد که توسط استودیو KOEI TECMO GAMES CO طراحی و منتشر شده است. این بازی سیزدهمین عنوان استراتژیک KOEI می باشد که در ابتدا و به صورت زبان ژاپنی برای PS4  و Xbox Ome عرضه شد و به مظور داشتن داستانی غنی و گیم پلی هیحان انگیز توانست طرفداران بسیاری را در سراسر جهان برای خود بدست آورد. اکنون این عنوان برای کامپیوتر عرضه است که دارای زبان انگلیسی می باشد و کاربران این بازی در رایانه های شخصی می توانند نهایت لذت را تجربه کنند. وقایع بازی در رابطه با ۳ پادشاهی قدرتمند می باشد که در عطش قدرت هستند و برای بدست آوردن آن حاضرند هر کاری را انجام دهند. شما کنترل یکی از این گروه ها را برعهده خواهید گرفت و باید از تاکتیک های جنگی خود برای پیروزی در نبردها استفاده کنید. بهتر است این را بدانید که دشمنان شما نیز آماده هستند و از استراتژی های منحصر به فردی استفاده می کنند و اگر توانایی مقابله با آن ها را نداشته باشید می تواند منجر به نابودی سرزمین و مردمان شما شود. گیم پلی جذاب و داستان غنی و هیجان انگیز از مهمترین ویژگی این بازی می باشند.

Romance of the Three Kingdoms 13 PC-SKIDROW

 |آپدیت Romance of the Three Kingdoms 13 Build 06072016-SKIDROW اضافه شد|

Romance of the Three Kingdoms 13 pc cover دانلود بازی Romance of the Three Kingdoms 13 برای PC

محمد بازدید : 512 چهارشنبه 19 مهر 1391 نظرات (1)

 

XCOM: Enemy Unknown یک بازی استراتژی Turn-Based و در مورد حمله بیگانه های فضایی به زمین است و شما در این بازی با داشتن جوخه های جنگی خود وارد مبارزه با این موجودات می شوید و در طول بازی کم کم به موفقیت می رسید و یا شکست می خورید.گرافیک بازی رنگی و به سبک کارهای علمی-تخیلی (Sci-Fi) است و در بعضی مواقع خیلی شبیه به Halo کار شده است. بازی بر خلاف نسخه اصلی که در سال ۱۹۹۹ اتفاق می افتد در ۱۹۶۰ پیگیری می شود. در همان مرحله اول، متوجه می شویم که XCOM یک بازی غنی و بسیار تاکتیکی است. در بعضی مواقع باید آنقدر نزدیک به میدان نبرد بشوید تا متوجه شوید با چه موجوداتی روبرو هستید و چه تاکتیکی را باید پیش ببرید و با دقت به پشت سنگرها و موانع حرکت کنید. چگونه حرکت کردن در XCOM خیلی مهم است، شما باید زمان بندی تیراندازی هم تیمی ها را با حرکت خود یکی کنید و یا اینکه هر کدام از آن ها را به منطقه ای از نقشه ببرید و ناگهان یک حمله غافلگیر کننده انجام دهید.

 

XCOM Enemy Unknown-FLT

 

XCOM Enemy Unknown دانلود بازی XCOM Enemy Unknown برای PC

محمد بازدید : 434 چهارشنبه 15 شهریور 1391 نظرات (0)

 

Shad O یک بازی استراتژیکی اکشن برای دوست داران بازی های سبک استراتژیک.در این بازی شما در نقش یک پسر ۹ ساله هستید که وقتی از خواب بیدار میشوید خود را در سرزمینی عجیب و قریب میبینید با پر از هیولاها..حال باید مسیر خود را برای بازگشت پیدا کنید و این سرآغاز بازیست.در بازی باید با هیولاها مواجه شوید و آنها را شکست دهید که البته بین راه با دوستانی نیز برخورد خواهید کرد . در ادامه می توانید نسخه‌ی SKIDROW این بازی را از سایت دانلودها دریافت نمایید .

 

Shad O دانلود بازي استراتژیکی Shad O براي PC

محمد بازدید : 509 جمعه 03 شهریور 1391 نظرات (0)

Dark Souls Prepare To Die Edition یک بازی با سبک اکشن RPG می باشد که سازندگان بازی شما در مکان های شیطانی و ترسناک خواهند بود . داستان این بازی کاملا تخیلی است و دارای قسمت های ترسناک و دلهره آور می باشد شما در این بازی هیولا های زیادی در پیش رو دارید که نابود کردن آن ها کار ساده ای نیست حتی دشمنانی که بیشتر شبیه زامبی های اسکلتی هستند به راحتی نمی توانید نابود کنید شما سربازی هستید که برای نابود کردن دشمنانتان باید جنگجوی خوبی باشید . گسترده ترین بخش بازی بخش گیم پلی آن است در این بازی انتخاب شخصیتی که با آن بازی می کنید بر عهده ی خودتان می باشد برای مثال شما می توانید فیزیک ، صورت ، مو و رنگ موی شخصیتتان را انتخاب کنید این بازی گیم پلی ای عالی و زیبا دارد از جمله اصلحه هایی که در اختیار دارید ، فن هایی برای مبارزه با دشمنانتان که بر اثر تجربه باید یاد بگیرید .

 

Dark Souls Prepare To Die Edition دانلود بازي Dark Souls Prepare To Die Edition براي PC

محمد بازدید : 318 شنبه 28 مرداد 1391 نظرات (0)

بازی Iron Brigade 2012 یک بازی سبک دفاعی یا همان Tower Defense میباشد که پس از موفقیت بی نظیر بازی در شبکه XBOX Live به سرعت نسخه PC بازی نیز منتشر شد. داستان بازی در رابطه با موجوداتی مریخی است که به زمین حمله کرده اند و قصد نابودی بشریت را دارندواما شما با سازه های خود و تقویت پایگاه و نیروهای خود میبایست جلوی آنها را گرفته و آنها را نابود سازید . بازی دارای یک سبک اکشن و استراتژیکی می باشد . در ادامه می توانید تصاویری از این بازی را به همراه لینک های دانلود مشاهده نمایید .

 

Iron Brigade دانلود بازي Iron Brigade براي PC

 

 

محمد بازدید : 344 دوشنبه 23 مرداد 1391 نظرات (0)

 

Hero Academy یک بازی کوچک و سرگرم کننده می باشد که در این بازی برروی یک برد یا همان تخته همچون شطرنج می بایست با رقبای خود مسابقه بدهید . تاکتیک های هوشمند در این بازی نقش اصلی پیروزی را دارند . این بازی با داشتن جنبه ی طنز ، می تواند ساعت ها شما را مشغول کند . شخصیت های متفاوتی را در بازی مشاهده خواهید کرد که هر یک ویژگی خاصی دارند . در ادامه می توانید تصاویری از این بازی را به همراه لینک دانلود مشاهده نمایید .

 

Hero Academy بازي سرگرم كننده آكادمي قهرمانان Hero Academy

 

محمد بازدید : 358 شنبه 21 مرداد 1391 نظرات (0)
 دانلود بازی BABEL RISING تمدن شهر بابل

نام بازی: BABEL RISING
پلتفورم : pc
ژانر:Strategy / Arcade
نوع  فایل : دی وی دی کامل
زبان: English
فرمت ایمیج: ISO
ناشر: Ubisoft
مد بازی :
حمایت توسط : Mondoproduction
درجه بندی سنی : +18
قابلیت آنلاین:دارد

Babel Rising™ ، به شما اجازه می دهد تا در نقش خدایان  بابل بازی کنید . با تمامی تجهیزات خود می بایست مانع از ساخت برج  بابل توسط انسان های آن دوران شوید. پرتاب مهره های خاص به سمت بالا سبب ایجاد رعد و برق های غول آسایی و یا روانه شدن سیل های عظیم به سمت این برج می شود.
محمد بازدید : 350 پنجشنبه 12 مرداد 1391 نظرات (0)

در پی موفقیت شماره یک بازی Orcs Must Die ، خیلی زود سازندگان این بازی استراتژیکی به فکر ساختن نسخه ی دوم آن افتادند که پس از یک سال ، نسخه ی دوم این بازی روانه ی بازار شد . کار اصلی شما در این بازی نابودسازی اورک ها می باشد که بسیار قوی تر از قبل شده اند . در این راه می بایست با استفاده ی درست از منابع و تجهیزات ،‌ آن ها را نابود کنید . اورک ها در شخصیت های مختلفی وجود دارند که به طور کل در این نسخه با ۲۰ دشمن مرگبار آشنا خواهید شد . در ادامه می توانید تصاویری از این بازی را به همراه لینک های دانلود مشاهده نمایید .

 

Orcs Must Die 2 دانلود بازي Orcs Must Die 2 براي PC

محمد بازدید : 451 سه شنبه 27 تیر 1391 نظرات (0)
 دانلود بازی ANNA
|دانلود به همراه لینک های کمکی از سرور  RapidShare|

FULL V1.0
نام بازی: ANNA V1.0 FULL
پلتفورم : pc
ژانر: Horror, Indie, Point&Click , strategic
نوع  فایل : دی وی دی کامل
زبان: English
فرمت ایمیج: ISO
ناشر: Dreampainters
مد بازی : N/A
حمایت توسط : Dreampainters
درجه بندی سنی : +16
قابلیت آنلاین:دارد
اگر به دنبال یک بازی زیبا ومنحصر بفرد و البته خاص هستید ، پیشنهاد بنده بازی زیبای ANNA است . این بازی که چندساعتی از انتشار رسمی آن می گذرد به گونه ای طراحی شده است که  بازی آنالیز یافته ی عکس العمل های گیمر است . چیزی فراتر از این ؟  پس فراموش نکنید این شما هستید که تعیین می کنید چه چیزی اتفاق بیافتد !
محمد بازدید : 431 سه شنبه 27 تیر 1391 نظرات (1)
 دانلود بازی WarCraft دنیای وارکرافت
نام بازی: Warcraft
پلتفورم : pc
ژانر: Real-time strategy, MMORPG
نوع  فایل : دی وی دی کامل
زبان: English
فرمت ایمیج: ISO
ناشر: Blizzard Entertainment
مد بازی : Multi Players
حمایت توسط : Blizzard Entertainment
درجه بندی سنی : +12
قابلیت آنلاین:دارد

هنرنبرد (به انگلیسی: Warcraft) نام یک مجموعه بازی رایانه‌ای، مجموعه کتابهای داستانی و فیلم محصول کمپانی بلیزارد انترتینمنت است. نام این بازی در فارسی به «هنر نبرد» و یا معادل ثقیل «صناعت حرب (جنگ)» ترجمه شده است . اولین نسخه ی این بازی در سال ۱۹۹۴ با عنوان هنر نبرد : ارکها و انسان‌ها (به انگلیسی: Warcraft : Orcs & Humans) مناسب برای رایانه هایی که از مایکروسافت داس استفاده میکنند روانه بازار شد

تعداد صفحات : 2

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1148
  • کل نظرات : 78
  • افراد آنلاین : 47
  • تعداد اعضا : 1074
  • آی پی امروز : 424
  • آی پی دیروز : 601
  • بازدید امروز : 3,260
  • باردید دیروز : 3,390
  • گوگل امروز : 7
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 12,635
  • بازدید ماه : 12,635
  • بازدید سال : 404,979
  • بازدید کلی : 2,268,380
  • برنامه های پیشنهادی

    فاير فاكس

    گوگل كروم

    دانلود منیجر

    فلش پلير

    كي ام پلير

    تبلیغات شما



    هاستینگ رایگان نت گیگ

    هاستینگ رایگان نت گیگ