loading...
ام بی سی دانلود
آخرین ارسال های انجمن
محمد بازدید : 1029 شنبه 16 آذر 1392 نظرات (0)

GIMP نرم افزاری رایگان و چند سیستم عامل (ویندوز،لینوکس و مک) می باشد که دارای قابلیت های اصلی فتوشاپ بوده و آن را جایگزین رایگان فتوشاپ می دانند. تمامی آنچه در زمینه ویرایش فایل های عکس نیاز خواهید داشت نرم افزار وجود دارد نظیر تبدیل فرمت،ویرایش،رتوش،اصلاح رنگ،بهینه سازی عکس،تنظیم نور کنتراست و vibration و… که مسلماً میدانید این امکانات درون فتوشاپ وجود دارد. پشتیبانی از براش و قابلیت استفاده از قلموها و دارا بودن قلموهای مختلف در نرم افزار تعبیه شده است. پشتیبانی از حالت layers و لایه بندی و همچنین پشتیبانی از فرمت های زیاد عکس نظیر  bmp, gif, jpeg, mng, pcx, pdf, png, ps, svg, tiff, tga, xpm و فرمت فتوشاپ یعنی psd از امکانات مهم نرم افزار تلقی می شود. دارا بودن امکانات gradient و blend و دارا بودن افکت ها و فیلترها نیز باعث مشابه شدن هرچه بیشتر به فتوشاپ خواهد بود. برخلاف فتوشاپ نرم افزار دارای محیطی ساده و کاربر پسند است و همچنین از منابع سیستمی کمتری استفاده می نماید. قابلیت استفاده از وکتورها و svg ها و همچنین داشتن بیش از ۱۰۰ پلاگین داخلی آماده برای ویرایش و روتوش هرچه بیشتر عکس ها یاری دهنده کاربر است. این نرم افزار رایگان بوده و دردسرهای کرکینگ را نخواهد داشت. 

 

GIMP ابزار قدرتمند ویرایش عکس جایگزین فتوشاپ GIMP 2.8.10 Final

 

محمد بازدید : 322 سه شنبه 12 دی 1391 نظرات (0)

TSR Watermark Image نرم افزاری کاربردی برای آنهایی است که قصد دارند همزمان برروی تعداد زیادی تصاویر ، فرایندهایی را به صورت یکسان انجام دهند. این نرم افزار شاید در نگاه اول بسیار ساده بنظرم برسد ولی دارای امکاناتی است که شاید برای انجام آنها در نرم افزاری مثل فتوشاپ باید چندین ساعت وقتتان را صرف کنید. این نرم افزار عالی میتواند به صورت همزمان نسبت قرار دادن انواع واتارمارک و تغییر اندازه تعداد زیادی عکس به صورت درصدی و یا عددی اقدام کند. همچنین میتواند در همان حین فرمت آنها را تغییر دهد. قابلیتی نظیر چرخش عکس و همچنین حذف اطلاعات محرمانه exif درون عکس ها نیز امکان پذیر خواهد بود. از نظر قرار واترمارک نرم افزار بسیار توانمند است و دارای انواع مختلفی در این زمینه است. مثلا کاربر میتواند چندین نوع واترمارک را روی عکس قرار دهد. واترمارک میتواند به صورت یک لوگو با شفافیت های مختلف باشد و یا متن با انواع رنگ ها و افکت ها و شفافیت های مختلف که این قابلیت کاربر را در انتخاب بهترین گزینه توانمند می سازد. تمامی فرایندهای ذکر شده به صورت همزمان میتواند برروی تعداد زیادی عکس صورت گیرد و از همین جهت است که این نرم افزار در صرفه جویی وقت بسیار مناسب حال است. در هنگام خروجی گرفتن میتوان نسبت به کاهش حجم عکس ها نیز براساس اصول اقدام کرد. نرم افزار از فرمت های  JPEG, TIFF, PNG, BMP, GIF  پشتیبانی میکند. این نرم افزار برای استفاده های شخصی (Free for personal use only) رایگان است.

 

tsr watermark image تغییر سایز و قرار دادن واترمارک همزمان TSR Watermark Image 2.3.1.7

 

محمد بازدید : 482 شنبه 29 مهر 1391 نظرات (0)

Benvista PhotoZoom Pro نرم افزاری مشهور برای افزایش اندازه و رزولشون عکس بدون کاهش کیفیت است. این نرم افزار میتواند عکس با اندازه های مختلف را تا مرز ۱ میلیون در ۱ میلیون پیکسل افزایش رزولوشن دهید. البته نباید انتظار معجزه از این نرم افزار داشته باشید ، ولی Benvista PhotoZoom Pro با توجه به الگوریتم های پچیده اش افزایش اندازه عکس ها را با کمترین کاهش کیفیت انجام خواهد داد که با دیگر نرم افزارها ممکن نیست. این نرم افزار با تکنولوژی به نام S-Spline Max عکس ها را با حفظ وضوح ، گوشه های صاف و جزئیات مناسب افزایش رزولوشن میدهد. این نرم افزار دارای تنظیمات از پیش تعیین شده است که میتواند توسط کاربر تغییر یافته و به نوعی شخصی سازی شود و همچنین میتوانید تنظیمات انجام شده را ذخیره کنید تا بر روی دیگر عکس هایی که قصد افزایش اندازه آنها را دارید نیز اعمال شود. این نرم افزار ضمن اینکه به صورت مستقل عمل میکند ، توانایی استفاده به عنوان پلاگین بر روی نرم افزار فتوشاپ را نیز مهیا کرده است. 

 

benvista photozoom افزایش اندازه عکس بدون کاهش کیفیت PhotoZoom Pro 5.0.2.0

 

 

 

محمد بازدید : 600 جمعه 21 مهر 1391 نظرات (0)

 

Toolwiz Pretty Photo نرم افزاری رایگان ولی قدرتمند و کامل در زمینه ویرایش و زیباسازی و روتوش چهره های درون عکس می باشد. با چند کلیک ساده بر روی ابزارهای رایگان موجود در این نرم افزار میتوانید عکس های خودتان را بهتر و زیباتر به نمایش در آورید. این نرم افزار علاوه بر دارا بودن ۳۹ ابزار جهت زیباسازی تصاویر ، امکاناتی جهت ویرایش نظیر بریدن عکس ، تغییر سایز ، چرخش ، لایه برداری ، قرار دادن قاب و سایه را در جمله امکانات خود قرار داده است. این نرم افزار بسیار آسان برای تغییر برخی خواص تصاویر مثل تنظیم رنگ ، کنتراست و روشنایی ، تعادل رنگ و تغییر غلظت رنگ ها (Staturation) نیز امکاناتی را فراهم کرده است. همچنین در زمینه روتوش چهره ها دارای انواع قلموها ، خط چشم ، سایه چشم ، مژه ها ، کلاه گیس و دیگر ابزار آرایش می باشد. همچنین امکان اضافه کردن اشیاء نظیر کلاه ، عینک ، تاج ، گردنبند و… نیز دارد. از نظر افکت ها نیز دارای افکت هایی نظیر عکس قدیمی ، موزاییکی ، طرح مداد ، طرح نقاشی ، اشعه x ، کارتونی و ده ها افکت دیگر می باشد. 

 

ToolWiz Pretty Photo زیباسازی عکس ها Toolwiz Pretty Photo 1.5

 

محمد بازدید : 347 جمعه 14 مهر 1391 نظرات (0)

 

Adobe Photoshop Lightroom نرم افزاری فوق العاده و حرفه ای برای عکاسان و افرادی است که میخواهند عکس های حرفه ای داشته باشند ، می باشد. شاید امکاناتی که این نرم افزار در اختیارتان قرار میدهد را در نرم افزارهای دیگری نیز یافته باشید ، ولی مسلم است کمپانی adobe نرم افزارهای بسیار قدرتمندی را وارد بازار میکند. این نرم افزار با ارائه ابزارهای پیشرفته برای کنترل عکس ها به کاربر عکاسان کمک میکند عکس های بهتری را آماده کنند. این نرم افزار محیطی بسیار عالی را برای ویرایش تصاویر آماده میکند. هرلحظه امکان برگشت به عقب و undo های طولانی وجود دارد. نرم افزار دارای براش های زیادی می باشد که میتواند در زیبا کردن هرچه بهتر عکس های تصویر برداری شده کمک کند. یکی از قدرت های نرم افزار در تنظیم رنگ است. مسلما یکی از مهمترین فاکتورها در عکاسی تنظیم بودن رنگ ها است. اگر عکسی از تنظیم رنگ نامناسب برخوردار باشد میتواند الهام بخشی خود را از دست دهد ، توسط  Adobe Photoshop Lightroom به صورت حرفه ای امکان پذیر است. تبدیل عکس ها به عکس های سیاه سفید نیز فراهم می باشد. سایه و سایه روشن ها نیز در عکاسی بسیار اهمیت دارد که توسط این نرم افزار میتوان سایه و سایه روشن ها را نیز تنظیم کرد. از بین بردن نویزهای تصویر و پرش های بوجود آمده نیز مسلما به صورت حرفه ای در این نرم افزار صورت میگیرد. ساخت عکس های کتاب مانند گرافیست های حرفه ای از دیگر قابلیت های این نرم افزار است. میتوانید با استفاده از عکس های کتابتان یه عکس کتابی بسیار زیبا طراحی کنید. در نسخه جدید این نرم افزار همانند فتوشاپ CS6 امکان ویرایش و اصلاح فیلم ها نیز اضافه شده است.

قابلیت های دیگر نرم افزار را در ادامه مطلب بخوانید…

adobe lightroom 4 حرفه ای ترین نرم افزار ویرایش عکس Adobe Photoshop Lightroom 4.2 Final

 

 

محمد بازدید : 518 چهارشنبه 29 شهریور 1391 نظرات (0)

۱۲۳Video Magic Pro نرم افزاری ویژه برای ویرایش فیلم ها و عکس های با بکگراند سبز می باشد. همانطور که میدانید در عرصه فیلم سازی یکی از رنگ هایی که میتوان بعد از فیلم و عکسبداری بر پشت آن عکس و فیلم دیگری قرار دارد ، رنگ سبز است. شما هم میتوانید با عکسبرداری و فیلمبرداری با بکگراند سبز ، به ویرایش فیلم و عکس خود بپردازید. این نرم افزار با حذف بکگراند سبز رنگ پشت فیلم و عکس شما ، میتواند به جای رنگ سبز فیلم و عکس دیگری قرار دهد. به این ترتیب میتوانید به راحتی دو ویدیو متناسب را روی هم قرار دهید یا در پشت یک عکس ویدیو پخش کنید. تمامی فرایندهای این نرم افزار به صورت ویزراد و بدون نیاز به انجام موارد فنی می باشد و کاربر پسند می باشد. نرم افزار دارای ۵۰ تماز پیش آماده نیز می باشد تا در هنگام تدوین به زیبای اثر نیز کمک کند. نرم افزار از فرمت های ویدیویی نظیر avi, wmv, mpg و mpeg و فرمت های عکس نظیر .jpg, .bmp, .png, .tiff, .gif, .jpeg  پشتیبانی میکند. 

123 video magic ویرایش عکس و فیلم های با بکگراند سبز 123Video Magic Pro 5.0.0

 

 

محمد بازدید : 363 دوشنبه 27 شهریور 1391 نظرات (0)

BatchMarker نرم افزاری بسیار کارآمد برای قرار دادن واترمارک از جمله لوگو و متن به صورت همزمان روی تعداد دلخواه عکس می باشد. این نرم افزار دارای امکانات بسیار کاربردی در این زمینه می باشد که میتواند به افرادی قصد دارند روی تعداد زیادی عکس بطور همزمان واترمارک قرار دهند ، کمک میکند و در وقت آنها صرفه جویی می نماید. یکی از مشکلات قرار دادن واترمارک روی عکس ها ، ممکن است متفاوت بودن اندازه عکس ها باشد ، به طوری اگر شما یک متن یا یک لوگو را با سایز یکسان روی آنها قرار دهید ممکن است برای یک عکس آن واترمارک بسیار بزرگ یا کوچک شود ؛ در حالی که این نرم افزار بسته به اندازه عکس هایی که میخواهید روی آنها واترمارک قرار دهید ، خودش به طور اتوماتیک نسبت به تنظیم اقدام میکند و این یک امکان بسیار عالی محسوب می شود. همچنین این نرم افزار دارای قالب های آماده برای واترمارک های متنی است که میتواند در زیبا بودن متن به شما کمک کند. فقط کافی است اندازه اولیه و مکان و افکت واترمارک خود را تنظیم کنید تا نرم افزار به کل روی تمامی عکس های دلخواه شما آنها را قرار داده و ذخیره نماید. برای امکانات جزئی تر به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

 

batch marker قرار دادن واترمارک همزمان روی عکس ها BatchMarker 3.5.1

 

محمد بازدید : 364 دوشنبه 27 شهریور 1391 نظرات (0)

Dynamic Photo HDR نرم افزاری فوق العاده حرفه ای برای جلوه بخشیدن بیشتر به عکس ها می باشد. این نرم افزار فوق العاده هوشمند میتواند با افکت هایی که روی عکس ها قرار میدهد آنها را بسیار زیباتر و جذاب تر نماید. بیشترین کاربرد این نرم افزار در جلوه بخشیدن و واقعی تر کردن عکس های طبیعت می باشد که دارای توانایی های بالایی در این زمینه می باشد. با فرایند Fusion نرم افزار عکس های مربوط به طبیعت را واقع بینانه تر و زیباتر خواهد کرد. تغییر رنگ های دستی و خودکار نرم افزار و قلموهای بسیار قدرتمند این نرم افزار میتواند از عکس های طبیعت که با جلوه نامناسبی به دلیل ضعف دوربین و عکاس تهیه شده اند را به عکس هایی بسیار زیبا و واقعی تبدیل کند. مشکل بعدی در عکس ها لرزش دست و سایه و شبح وار بودن عکس هاست که این نرم افزار به راحتی و تنها با چند کلیک آنها را رفع خواهد کرد. همچنین این نرم افزار میتواند با انجام فرایندها به صورت همزمان برای چندین عکس ، در وقت شما صرفه جویی انجام دهد.

 

dynamic photo hdr جلوه بخشیدن و ویرایش عکس ها Dynamic Photo HDR 5.3.0

محمد بازدید : 321 دوشنبه 13 شهریور 1391 نظرات (0)

Beauty Guide نرم افزاری مخصوص آرایش ، زیباسازی و روتوش چهره ها می باشد که محصول شرکت Two Pilot و مخلوطی از دو نرم افزار این شرکت به نام های MakeUp Guide و Cosmetic Guide می باشد و شما با دانلود این نرم افزار قابلیت های دو نرم افزار نامبرده را یکجا خواهید داشت. توسط این نرم افزار ساده و کاربردی میتوانید نقص های روی صورت نظیر جوش ها ، لک ها ، پف کردگی ، چین و چروک ، حذف خراشیدگی ها و… را از بین ببرید و همچنین میتوانید برای آرایش چهره از رژ صورت و لب ، سایه چشم ، پودر ، تغییر رنگ چشم ، خط چشم و… نیز استفاده کنید. این نرم افزار بسیار ساده و کاربردی است و همچنین در ابتدای نرم افزار فیلم های آموزشی مربوط به هرکدام از ابزار درون خود نرم افزار وجود دارد و با مشاهده آنها نحوه استفاده از ابزارها را خواهید آموخت.

 

beauty guide آرایش و رتوش چهره ها با Beauty Guide 1.5

 

محمد بازدید : 329 شنبه 11 شهریور 1391 نظرات (0)

BlazePhoto نرم افزاری کامل برای ویرایش ، مدیریت و به اشتراک گذاری عکس ها می باشد. این نرم افزار کامل در زمینه عکس با در اختیار گذاشتن قابلیت ویرایش نظیر تنظیم رنگ ، تنظیم کنتراست ، بهبود رنگ ها و حذف قرمزی چشم و از این دست ابزارها جهت ویرایش عکس در کنار قابلیت هایی مانند رایت عکس ها روی انواع لوح های فشرده و همچنین ساخت اسلایدشوهای زیبا میتوانید یک گزینه بسیار عالی باشد. همچنین این نرم افزار توانایی دسته بندی و آرشیو کردن عکس ها با نام و تگ را نیز دارا می باشد که این باعث می شود به راحتی بتوانید عکس ها را مدیریت و دسته بندی نمایید. همانطور که گفته شد نرم افزار دارای قابلیت های خوب در زمینه ویرایش است و ضمن امکانات فوق الذکر میتواند نسبت به تغییر رزولوشن ، حجم و بریدن عکس ها اقدام کند و روی آنها افکت های زیبا و قاب قرار دهد. همچنین میتواند آلبوم های تحت وب بسازد تا در وبسایت ها منتشر شود. برای قابلیت های جزئی تر ادامه مطلب را مطالعه نمایید.

 

BlazePhoto ویرایش و مدیریت عکس ها BlazePhoto 2.0.1.1

 

تعداد صفحات : 2

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1148
  • کل نظرات : 78
  • افراد آنلاین : 47
  • تعداد اعضا : 1074
  • آی پی امروز : 425
  • آی پی دیروز : 601
  • بازدید امروز : 3,262
  • باردید دیروز : 3,390
  • گوگل امروز : 7
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 12,637
  • بازدید ماه : 12,637
  • بازدید سال : 404,981
  • بازدید کلی : 2,268,382
  • برنامه های پیشنهادی

    فاير فاكس

    گوگل كروم

    دانلود منیجر

    فلش پلير

    كي ام پلير

    تبلیغات شما



    هاستینگ رایگان نت گیگ

    هاستینگ رایگان نت گیگ