loading...
ام بی سی دانلود
آخرین ارسال های انجمن
محمد بازدید : 580 جمعه 21 مهر 1391 نظرات (0)

 

NETGATE Spy Emergency نرم افزاری قدرتمند برای مقابله و حذف انواع جاسوس افزارها و تروجان ها و از بین برنده اسپم ها انجام پاکسازی مربوط به آنها می باشد. با این نرم افزار ابزارهای جاسوسی مانند spyware, trojans, adware, worms و spam دیگر بر روی ویندوز شما جایی نخواهند داشت. این نرم افزار از ۳ نرم افزار جداگانه تشکیل شده است که شامل حذف جاسوس افزار ، حذف تروجان ها و پاکسازی اسپم ها می باشد. این سه ابزار به کاربر کمک میکند که در دنیای پر از خطر آنلاین و آفلاین سیستمی پاک و بدون جاسوس را تجربه کند. این نرم افزار با شناسایی هزاران فایل مخرب با تکنولوژی های جدید میتواند انتخاب خوبی باشد. این نرم افزار با زیرنظر گرفتن زنده ویندوز تمامی اعمال فایل های مختلف را بررسی می نماید و موارد مشکوک را گزارش خواهد داد. همچنین با بررسی صفحات اینترنتی و کوکی ها از حملات جلوگیری خواهد کرد. آپدیت های منظم نرم افزار باعث می شود که نرم افزار دارای جدیدترین فایل های مخرب دنیا باشد. این نرم افزار از منابع سیستمی تا کمترین حد استفاده میکند و با دیگر نرم افزارهای معتبر آنتی ویروس نیز سازگاری کامل دارد. برای خواندن قابلیت های کلیدی نرم افزار به ادامه مطلب مراجعه کنید.

 

spyemergency حذف و مقابله با جاسوس افزارها Spy Emergency 11.0.305.0

محمد بازدید : 531 جمعه 21 مهر 1391 نظرات (0)

 

FortKnox Personal Firewall محصول شرکت NETGATE و فایروال قدرتمند برای کاربرانی است که استفاده زیادی از اینترنت دارند.  اگر از حملات هکرها و نفوذ تروجان ها هراس دارید و از سرقت اطلاعاتتان بیمناک هستید ، با نصب این فایروال یا دیوار آتش میتواند امنیتتان را بسیار افزایش دهد. این نرم افزار براساس تکنولوژی SPI و سیستم پیشگیری از نفوذ ( Intrusion Prevention System) طراحی شده است. این تکنولوژی ها مروری کامل به کاربر از تمام شبکه های ارتباطات ورودی و خروجی در یک رابط کاربری بصری میدهد. به این ترتیب کاربر تمامی پورت ها را نیز نظر خواهد داشت. توسط این نرم افزار با حملات ورودی و خروجی ( inbound and outbound) مقابله خواهد شد و پاکت های دیتا به طور کامل بررسی  و تمامی اتصالات نمایش و بررسی خواهند شد. استفاده از فناوری Anti-spoofing صفحات تقلبی را شناسایی و بلوک خواهد کرد و سیستم کنترل سایت با توانایی مسدود کردن وب سایت های منحصر به فرد این امکان را به کاربر میدهد تا سایت های مورد نظر را بلوک نماید. به طور این نرم افزار به عنوان یک دیوار آتش شخصی بسیار توامند و کاربردی خواهد بود.

 

netgate firewall فایروال شخصی قدرتمند FortKnox Personal Firewall v8.0.805.0

محمد بازدید : 381 یکشنبه 16 مهر 1391 نظرات (0)

 

Online Armor Premium فایروالی قدرتمند محصول شرکت اتریشی می باشد که از سال ۲۰۰۳ تاسیس شده است. اگر کاربری هستید که روزانه ساعات زیادی را در اینترنت مشغول فعالیت های مختلف نظیر وب گردی ، دریافت و ارسال ایمیل و عملیات های بانکی و لاگین های مختلف را در طول روز انجام میدهید ، مطمئنا نیاز به فایروالی قدرتمند و اختصاصی خواهید داشت. اغلب آنتی ویروس ها دارای فایروال داخلی نیز هستند که دارای امکاناتی نیز می باشد ، ولی اگر میخواهید امنیت خودتان را هرچه بیشتر به ۱۰۰% نزدیک کنید ، بهتر است نرم افزاری ویژه فایروال یا دیوار آتش را بر روی سیستم نصب کنید. Online Armor Premium نرم افزاری قدرتمند برای مقابله با هکرها و برنامه های مخرب می باشد. دنیای اینترنت پر است از انواع حملات که این نرم افزار می تواند تضمین بیشتری برای مقابله با آنها باشد. شاخصه اصلی نرم افزار بر دخالت کمتر کاربر استوار است و سعی شده است با دریافت تنظیمات ابتدای از داخالت کاربر در مراحل بعدی جلوگیری شود. نرم افزار محیط امن برای مرورگر صفحات وب را فراهم میکند و از باز شدن انواع صفحات pop-up جلوگیری میکند و همچنین با قابلیتی به نام dns checker از دستکاری شدن تنظیمات ویندوز در ادامه راهنمایی شدن به سایت های کلاهبردار و جعلی جلوگیری میکند. با قابلیتی به نام Web Shield از نصب نرم افزارها به صورت ناخواسته در زمانی که مشغول مشاهده سایت ها هستید ، جلوگیری به عمل خواهد اورد. همچنین با از اجرای جاسوس افزارها جلوگیری خواهد کرد و نسبت به حذف آنها اقدام می نماید. قابلیت های جزئی تر در ادامه مطلب.

 

online armor firewall فایروال قدرتمند Online Armor Premium 6.0.0.1736 Final

محمد بازدید : 326 شنبه 15 مهر 1391 نظرات (0)

 

SpyBot Search & Destroy نرم افزاری برای شناسایی ربات های جاسوسی ، تروجان ها ، کی لاگرها و ابزارهای تبلیغاتی مزاحم می باشد. این نرم افزار در مواقعی که هیچ نرم افزار آنتی ویروسی قادر به شناسایی و حذف این چنین فایل های نیست میتواند به عنوان نرم افزار ضروری روی سیستم نصب شود و به جستجو و حذف ابزارهای جاسوسی ذکر شده بپردازد. اگر کامپیوترتان ویروسی شده است یا احساس میکنید که نرم افزارهای جاسوسی بر روی آن فعال شده است ولی عکس العملی از آنتی ویروس نصب شده روی ویندوزتان مشاهده نمیکنید ، SpyBot Search & Destroy میتواند انتخاب خوبی برای یافتن تروجان ها و ابزارهای جاسوسی باشد که توسط آنتی ویروس ها شناسایی نمی شوند. این نرم افزار به صورت کامل و جزئی نسبت به جستجو هارد دیسک اقدام میکند و همچنین با جستجوی دقیق نواحی رجیستری و سیستمی ویندوز نسبت به یافتن فایل های جاسوسی اقدام میکند. قبل از جستجو با ایجاد نسخه پشتیبان از رجیستری ویندوز این اعتماد را ایجاد میکند تا در صورت خرابی رجیستری امکان بازیابی آن وجود داشته باشد. همچنین این نرم افزار با محافظت از کوکی ها از جاسوسی و سرقت اطلاعات از این طریق جلوگیری به عمل خواهد آورد.

SpyBot Search جستجو و حذف جاسوس افزارها SpyBot Search & Destroy 1.6.2.46

محمد بازدید : 369 سه شنبه 11 مهر 1391 نظرات (0)

SUPERAntiSpyware Pro نرم افزاری قدرتمند و کارآمد برای مبارزه با انواع جاسوس افزارها و ابزارهای مخرب می باشد. توسط این نرم افزار میتوان انواع فایل های مخرب نظیر Spyware, Adware, Malware, Trojans, KeyLoggers, Dialers, Hi-Jackers, and Worms را از بین برد و از آلودگی سیستم به انها اجتناب ورزید. این نرم افزار دارای موتور قدرتمند اسکنر لحظه ای و زنده است و میتواند به صورت آنی از ورود انواع جاسوس افزارها به سیستم جلوگیری کند. در زمینه اسکن این نرم افزار با بررسی انواع حافظه های قابل حمل از ورودی جاسوس ابزارها از این طریق جلوگیری میکند و همچنین با اسکن رجیستری در صورتی که جاسوس افزارها در رجیستری تغییراتی را ایجاد کرده باشند ، آنها را حذف و رفع خواهند کرد. این نرم افزار در هنگام خاموش و روشن شدن با بررسی ۵۰ نقظه حساس ویندوز این اطمینان را به کاربر میدهد که قبل از آنکه یک جاسوس افزارها قصد نفوذ را داشته باشد ، شناسایی و حذف شود.

SUPERAntiSpyware حذف و مقابله با جاسوس افزارها SUPERAntiSpyware Pro 5.5.1022

 

 

محمد بازدید : 704 پنجشنبه 30 شهریور 1391 نظرات (0)

mcafee virusscan enterprise دانلود McAfee VirusScan Enterprise v8.8 + Patch 2 Retail   نرم افزار آنتی ویروس مک آفی اینترپرایز

نرم افزار McAfee VirusScan Enterprise ترکیبی از آنتی ویروس، ضد جاسوس افزار، دیوار آتش و تکنولوژی های پیشگیری از نفوذ برای متوقف کردن و حذف نرم افزارهای مخرب است. این نرم افزار سیستم شما را در برابر خطرات امنیتی جدید و بدون تاثیر در سرعت عملکرد سیستم محافظت می کند. حداکثر قدرت دفاع در برابر نرم افزارهای مخرب، حفاظت بلادرنگ در برابر حملات، استفاده آسان و مدیریت متمرکر نرم افزار، تاثیر کم بر عملکرد سیستم از ویژگی های این نرم افزار امنیتی قدرتمند می باشد. آزمایش های صورت گرفته نشان می دهد این نرم افزار دو تا چهار برابر سریع تر از رقبای خود می باشد. متاسفانه این آنتی ویروس بسیار قدرتمند و گران قیمت در میان کاربران ایرانی شناخته شده نیست و به همین علت کاربران چندانی ندارد.

محمد بازدید : 329 یکشنبه 22 مرداد 1391 نظرات (0)

Zemana AntiLogger نرم افزاری ویژه برای مقابله با keylogger ها و نرم افزارهای مخرب می باشد. keylogger نوعی فایل مخرب است که به دزدیدن تمامی کلیدهای فشرده شده شما می پردازد و به این طریق پسوردها را به سرقت می برد.

نرم افزارهای آنتی ویروس اگر توانایی مقابله با اینگونه فایل های مخرب را نداشته باشند ، به سختی در خطر قرار خواهید گرفت ، البته دانلودها پیشنهاد میکند اگر به نرم افزارهای آنتی ویروس مجهز نیز مسلح هستید ، بازهم نرم افزاری ویژه در این زمینه را انتخاب کنید. Zemana AntiLogger میتواند انتخاب مناسبی باشد. این نرم افزار با تکنولوژی پیشرفته و مخصوص طراحی شده است و میتواند با شناسایی و حذف keylogger ها و malware ها امنیت کاربر در بیش از پیش افزایش دهد. این نرم افزار به راحتی نسبت به شناسایی انواع keyloggers, SSL banker trojans, spyware و سپس حذف آنها اقدام خواهد کرد. 

شرکت سازنده در تمجید از نرم افزارش به سه مورد اشاره میکند : امن تر ، سریعتر و سازگارتر که هرسه مورد در این نرم افزار به چشم میخورد. Zemana AntiLogger مسلما یک آنتی ویروس کامل نیست ، بنابراین به دلیل داشتن شاخصه سازگاری ، با دیگر آنتی ویروس های معتبر همخوان بوده و مشکلی را ایجاد خواهد کرد. با این نرم افزار نگرانی هایتان در زمینه دزدیده شدن انواع رمزهای عبور از بین خواهد کرد.

 

zemna antilogger مقابله با فایل های مخرب و دزد اینترنتی Zemana AntiLogger 1.9.3.206

 

 

محمد بازدید : 392 چهارشنبه 11 مرداد 1391 نظرات (0)
 دانلود WinPatrol PLUS 25.0.2012.5 نرم افزار تامین امنیت سیستم

"WinPatrol PLUS" ابزاری قدرتمند برای جلوگیری از ورود کرم ها،جاسوس افزارها،تروجان ها،کی لاگر ها و... به سیستم عامل است.این نرم افزار از یک نوع روش اکتشافی برای تشخیص حملات و آلودگی های بهره می برد.در پست امروز وبسایت ،نسخه ی جدید این نرم افزار را برای دانلود شما کاربران آماده کرده ایم. برنامه های امنیتی سنتی،برای تشخیص آلودگی ها،هارد دیسک سیستم را اسکن می کنند.اما این نرم افزار با استفاده از تکنولوژی R.I.D امکان ویرایش و نمایش نرم افزارهای در حال اجرا بر روی سیستم را می دهد.همانطور که می دانید بسیاری از برنامه ها منبعی برای جاسوسی و سرقت اطلاعات محسوب می شوند.این نرم افزار با اسکن تمام برنامه های سیستم و حتی با ویرایش آن ها مانع از ورود کرم ها،جاسوس افزارها،تروجان ها،کی لاگر ها و... به سیستم عامل می شود.با استفاده از این نرم افزار می توانید برای تمامی برنامه ها سطح دسترسی تعریف کنید.کاربران می توانند سطح دسترسی فایل های در حال اجرا, فایل هایی که در ابتدای شروع به کار سیستم StartUp بر روی سیستم بارگذاری شده یا در حال پردازش هستند را بررسی نمایند یا بسته به صلاح دید محدود یا حذف کنند.
برای دانلود و مشاهده ی توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمائید.

محمد بازدید : 385 شنبه 07 مرداد 1391 نظرات (0)

Avira Internet Security 2012 نرم افزاری کامل است که ضمن دارا بودن تمامی قابلیت های یک آنتی ویروس قدرتمند ، امنیت کامل کاربر در دنیای اینترنت را با ابزارهایی نظیر فایروال حفظ می نماید. این نرم افزار مجهز به موتور قدرتمند حساس به ویروس ها و همچنین ابزارهای لازم برای حفظ حریم خصوصی و جلوگیری از سرقت اطلاعات کاربر در دنیای اینترنت می باشد. این نرم افزار علاوه بر مجهز بودن به آنتی فیشینگ ، آنتی اسپم ، آنتی ad (تبلیغات مزاحم) و مقابله با فایل های روت کیت ، مجهز به ضد جاسوس نیز می باشد که یکی از تفاوت نسخه Internet Security با Antivirus می باشد.

تفاوت دیگر این نسخه مجهز بودن نرم افزار به قابلیت Anti Bot می باشد. این قابلیت از دسترسی و کنترل هکرها روی کامپیوتر شما جلوگیری به عمل می آورد. فایروال یا دیوار آتش نیز دیگر تفاوت نرم افزار می باشد که مطمئنا برای کاربرانی که مدام در دنیای اینترنت فعال هستند امر ضروری است. فایروال یا دیوار آتش یک لایه امنیتی جدید می باشد که از نفوذ هکرها و همچنین دسترسی های غیرمجاز جلوگیری میکند و همچنین در زمانی که درخواستی از جانب سیستم خودتان برای اتصال به اینترنت داده می شود ، فایروال میتواند آن را کنترل نماید. قابلیت دیگر این نسخه بک آپ گرفتن از اطلاعات می باشد که میتواند از اطلاعات حساس شما بک آپ تهیه نماید.  برای اطلاعات جزئی تر میتوانید بخش قابلیت های کلیدی در ادامه مطلب را مطالعه فرمایید.

 

 

avira internet security 2012 امنیت کامل در اینترنت با Avira Internet Security 2012 12.0.0.1167 Final

محمد بازدید : 395 شنبه 31 تیر 1391 نظرات (0)

دنیای اینترنت و کامپیوترها و خبرهایی که هر روز در رابطه با انواع بدافزارها منتشر می شود. ویروس ، تروجان ، اسپمر ، تخریب کننده ها ، دزدها و… . اگر بخواهید بدون محافظ در این دنیای پرخطر قدم بردارید ، دیری نمیگذرد که کامپیوترتان بزرگراه انواع بدافزارها خواهد شد که در آن با سرعت از یکدیگر سبقت میگرند تا اطلاعات شما را به سرقت ببرند. مقابله با این بدافزارها بدون یک محافظ برای افرادی که دانش فنی ندارند ، غیرممکن است.  همچنین باید بدانید که اگر از نرم افزارهایی به عنوان "آنتی ویروس" استفاده میکنید ، باید به فکر نرم افزارهایی مخصوص حفظ امنیت شما مقابل بدافزارهای اینترنتی ، کرم های اینترنتی ، تروجان ها و… باشید ، زیرا که اکثر نرم افزارهای مختص آنتی ویروس ، دارای قدرت کافی در زمینه بدافزارها نیستند.

SpyHunter نرم افزاری ویژه برای مقابله با بدافزارهای جاسوسی و مخرب می باشد که در کنار یک آنتی ویروس سیستم شما را در مقابل تهدیدهای اینترنتی کاملا امن نگهداری میکند. این نرم افزار تمامی قابلیت های لازم برای مقابله با جاسوس افزارها را دارد و برای مقابله و پاکسازی جاسوس افزارها و ابزارهای مخرب طراحی شده است.  در کنار این قابلیت بررسی فایل های متصل به اینترنت و hosts file ها میتواند شما را در پورت های باز و تروجان های احتمالی و همچنین بلوک کردن نرم افزارهای دیگر ، یاری کند. همچنین محافظت پیشرفته از dns ها باعث می شود از جاسوسی های احتمالی از این روش ، برعلیه شما جلوگیری شود. SpyHunter  از اجرای هرگونه فایل مخرب جلوگیری مینماید. وقتی فایل مخربی یافت می شود ، ابتدا از اجرای آن جلوگیری می شود و سپس نسبت به حذف آن اقدام می شود. فایل های که نیز از قبل مانده اند ، با جستجو یا اجرای احتمالی سریعا شناسایی خواهند شد. این نرم افزار در کنار تمام قابلیت های موجود ، باتوجه به امکان برروزرسانی آن از طرف شرکت سازنده ، میتواند نرم افزار مطمئن برای حفظ امنیت بیشتر شما باشد.

 

spyhunter 4 مقابله با جاسوس افزارها توسط نرم افزار SpyHunter 4.9.12.4023

تعداد صفحات : 2

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1148
  • کل نظرات : 78
  • افراد آنلاین : 44
  • تعداد اعضا : 1074
  • آی پی امروز : 379
  • آی پی دیروز : 601
  • بازدید امروز : 3,113
  • باردید دیروز : 3,390
  • گوگل امروز : 7
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 12,488
  • بازدید ماه : 12,488
  • بازدید سال : 404,832
  • بازدید کلی : 2,268,233
  • برنامه های پیشنهادی

    فاير فاكس

    گوگل كروم

    دانلود منیجر

    فلش پلير

    كي ام پلير

    تبلیغات شما



    هاستینگ رایگان نت گیگ

    هاستینگ رایگان نت گیگ