loading...
ام بی سی دانلود
آخرین ارسال های انجمن
محمد بازدید : 338 پنجشنبه 16 آذر 1391 نظرات (0)

 

Nero Burning ROM اتاق رایت شرکت NERO است که بخشی از نرم افزار کامل آن محسوب می شود که معمولا به صورت جدا یعنی به صورت Nero Burning ROM نیز منتشر میگرد. این اتاق رایت دارای تمامی قابلیت های رایت نرم افزار کامل نرو می باشد که کاربر با استفاده از آن تمامی نیازهای مربوط به رایت خود را برطرف شده خواهد دید. رایت انواع لوح های فشرده به صورت CD/DVD و Blu-ray از قابلیت های اصلی نرم افزار می باشد. به صورت جزئی رایت به صورت لوح های فشرده video و audio قابل پخش برروی دستگاه های مالتی مدیا و پشتیبانی از بعد وسیعی از فرمت ها از قابلیت های مهم Nero Burning ROM محسوب می گردد. همچنین رایت فایل های ایمیج و تهیه اینگونه فایل ها از لوح های فشرده در کنار رایت لوح های فشرده به صورت data از امکانات جانبی نرم افزار محسوب میگردد. قابلیت های دیگری نظیر رایت های لوح های فشرده قفل دار و همچنین رایت فایل های حجیم برروی چندین لوح فشرده به صورت تنظیم اتوماتیک باعث می شود نیازی های فرعی کاربر نیز برطرف گردد.

 

nero burning room رایت انواع لوح های فشرده Nero Burning ROM 12 12.0.00800

 

محمد بازدید : 442 دوشنبه 15 آبان 1391 نظرات (0)

 

GiliSoft Movie DVD Creator نرم افزاری بسیار عالی و ساده برای رایت انواع فایل های ویدیویی بر روی DVD به صورت Video Dvd و قابل پخش برروی انواع دستگاه های پخش می باشد. این نرم افزار ضمن اینکه با قدرت و سرعت بالا انواع فایل های ویدیویی را برروی لوح های فشرده نظیر DVD–5 and DVD–9; DVD-R, DVD+R, DVD-RW, DVD+RW, DVD+R DL, DVD-R DL, DVD-RAM رایت می نماید ، ابزارهای کاملی جهت ویرایش فایل های ویدیویی قبل از رایت نظیر : بریدن قسمت های دلخواه ، بریدن گوشه های مورد نظر ، تنظیم روشنایی و کنتراست فیلم و قرار دادن افکت برروی آنها و قرار دادن زیرنویس و واترمارک برروی فایل های ویدیویی را  دارا می باشد. همچنین نرم افزار میتواند برای دی وی دی ها قالب های زیبا طراحی کند تا هنگام نمایش در دستگاه های پخش از نظر گرافیکی زیبا جلوه کنند. نرم افزار دارای قالب های آماده زیبا و قابل ویرایش می باشد که کاربر میتواند با انتخاب موزیک و قرار دادن متن های دلخواه نسبت به شخصی سازی قالب ها اقدام کند. در انتها لازم به ذکر است نرم افزار از فرمت های معمول و HD ویدیو ها پشتیبانی میکند.  AVI, MP4, MPG, MPEG, 3GP, WMV, ASF, RM, RMVB, DAT and MOV. و فرمت های HD نظیر : MTS, M2TS(AVCHD H.264), TS(MPEG-2), HD MKV(H.264, MPEG-2 HD), HD WMV(VC-1), and HD MOV(H.264, MPEG-4).

 

gilisoft movie dvd creator رایت آسان و سریع فیلم ها GiliSoft Movie DVD Creator 5.0

 

محمد بازدید : 491 پنجشنبه 11 آبان 1391 نظرات (0)

Nero 12 Platinum دیگر تنها یک نرم افزار رایت لوح های فشرده نیست. در نسخه ۱۲ نرو امکانات فراوانی در زمینه مالتی مدیا فراهم آمده است. اصلی ترین کارکرد نرم افزار نرو که همگان با آن آشنا هستند ، ابزار کامل جهت رایت انواع لوح های فشرده CD/DVD و Blu-ray و انواع فایل های ایمیج بوده است. امکاناتی جهت رایت انواع ویدیوها روی لوح های فشرده به صورت ویدیویی و رایت لوح های فشرده صوتی و همچنین استفاده از فایل های ایمیج (iso-bin) و کپی انواع لوح های فشرده از فاکتورهای اصلی نرم افزار نرو بوده است. اما در نسخه ۱۲ و در واقع Nero 12 Platinum ابزار کامل مالتی مدیا است که در کنار ابزارهای رایت لوح های فشرده قابلیت های تبدیل فرمت ویدیو ها و فایل های صوتی ، پخش فرمت های صوتی و تصویری و فیلم های HD و AVCHD و بلو-ری ، ریپ کردن انواع دی وی دی ها ،ویرایش و برش و چسباندن ویدیوها ، بک آپ گرفتن از تمامی فایل های سیستم با امکانات جهت تنظیم خودکار ، بخش طراحی کاور و… به طور کامل توانایی های این نرم افزار را در ادامه مطلب شرح داده ایم.

 

Nero 12 platinum قدرتمندترین نرم افزار رایت و ابزار مالتی مدیا Nero 12 Platinum 12.0.02000

 

محمد بازدید : 492 چهارشنبه 19 مهر 1391 نظرات (0)

 

Autoplay Menu Designer Pro نرم افزاری حرفه ای و در عین حال با کاربرد ساده می باشد که کاربران توسط آن میتوانند به راحتی برای انواع لوح های فشرده و حافظه های usb اتوران های زیبا طراحی کنند. کاربران برای طراحی اتوران میتوانند از صفر طرحی را خودشان آغاز کنند و از انواع دکمه ها و اشیاء گرافیکی ، موزیک و ویدیو ، عکس و نوشته ها استفاده کنند و یا اینکه قالب های آماده را با شخصی سازی مورد استفاده قرار دهند. این نرم افزار در طراحی اتوران از نظر تعداد صفحات اتوران هیچ محدودیتی ندارند. میتوانید برای دکمه ها دستور تعریف کنید ، برای مثال تعریف کنید با فشردن دکمه ای اتوران به مرحله بعدی برود یا مسیری باز شود و یا اهنگی پخش شود و… به طور کل توانایی تعریف ۲۰ دستور مختلف فراهم شده است که مسلما نیاز شما در همین ۲۰ مورد حل خواهد شد. نرم افزار در کل دارای ۳ مرحله انتخاب قالب ، ویرایش پروژه و ساخت پروژه می باشد. امکان تنظیم اندازه پنجره در هنگام اجرای اتوران نیز فراهم است. اتوران های ساخته شده روی انواع ویندوز از جمله ویندوز ۷ قابل اجرا خواهد بود. 

 

Autoplay Menu Designer Pro ساخت ساده اتوران Autoplay Menu Designer Pro 4.4 build 156

محمد بازدید : 784 شنبه 08 مهر 1391 نظرات (0)

 

ISO Workshop نرم افزاری کامل و قدرتمند در عین حال رایگان و بدون دردسرهای کرک کردن می باشد که توسط آن به راحتی میتوانید فرایندهای تهیه فایل های ایمیج را انجام دهید. این نرم افزار به راحتی از انواع لوح های فشرده cd/dvd فایل ایمیج با فرمت bin و iso ایجاد خواهد کرد و همچنین توانایی رایت فایل های ایمیج iso و bin و cue را روی لوح های فشرده را نیز دارد. قابلیت دیگر نرم افزار استخراج فایل ها و فولدرهای درون فایل های ایمیج است. همانطور که میدانید فایل های ایمیج یک شبیه کامل از لوح فشرده هستند بنابراین برای استخراج آنها نیز به نرم افزاری مانند ISO Workshop خواهید داشت. در این کنار این امکانات نرم افزار میتواند فایل های ایمیج با فرمت هایی نظیر ISO, CUE, BIN, NRG, MDF, CDI را به فرمت های iso و bin تبدیل کند. نرم افزار دارای محیط کاربری بسیار ساده و قابل فهم است و از تمامی استانداردهای لازم در دنیای رایت نیز پشتیبانی میکند.

 

iso workshop تهیه ، تبدیل و رایت فایل های ایمیج ISO Workshop 3.5

محمد بازدید : 335 جمعه 10 شهریور 1391 نظرات (0)

UltraISO Premium نرم افزاری بسیار کامل برای رایت ، تهیه و ویرایش فایل های image مانند bin و iso می باشد. توسط این نرم افزار به راحتی هرچه تمام تر میتوانید از انواع لوح های فشرده cd و dvd فایل ایمیج تهیه کنید تا دقیقا مشابه یک لوح فشرده را در اختیار داشته باشید و سپس با همین نرم افزار میتوانید آن فایل ایمیج را روی لوح های فشرده با سرعت های متفاوت رایت کنید. همانطور که ذکر شد این نرم افزار توانایی ویرایش فایل های ایمیج را نیز داراست و میتواند به راحتی فایل های ایمیج را از حالت ایمیج خارج سازد یا به آنها فایل اضافه و کم کند و محتویات داخل را را ویرایش نماید. از دیگر قابلیت های این نرم افزار رایت لوح های فشرده bootable می باشد. قابلیت اصلی دیگر نرم افزار تهیه فایل های ایمیج از محتویات داخل هارد دیسک می باشد. این نرم افزار از فرمت های ایمیج نظیر ISO, .BIN, .IMG, .CIF, .NRG, .MDS, .CCD, .BWI, .ISZ, .DMG, .DAA, .UIF, .HF پشتیبانی میکند و میتواند انواع فرمت های ایمیج را به یکدیگر تبدیل کند. 

UltraISO رایت , ایجاد و ویرایش فایل های ایمیج UltraISO PE Edition v9.5.3.2900

محمد بازدید : 339 سه شنبه 07 شهریور 1391 نظرات (0)

any dvd converter دانلود Any DVD Converter Pro 4.5.0   نرم افزار تبدیل ویدئو و ریپ DVD

Any Video Converter Pro یک نرم افزار مبدل ویدئو چند منظوره با رابط گرافیکی آسان برای استفاده و سرعت تبدیل بالا و کیفیت عالی می باشد. توسط این نرم افزا می توانید فرمت های ویدئویی مختلف نظیر MOV, M2TS, OGM, RMVB, RM, WMV, QT, FLV, MOD, TS, TP, DVR-MS, Divx, AVI, WMV, MP4, MPEG-1, MPEG-2, FLV, SWF, MKV, 3GP, 3G2 و … را به یکدیگر و فرمت های صوتی تبدیل کنید. این نرم افزار تقریبا از تمامی فرمت های ویدئویی و فرمت های HD نظیر AVCHD (M2TS, MTS, TOD), HD MKV, HD H.264/MPEG-4 AVC, HD MPEG-2, HD MPEG Transport Stream (TS, TP, M2T), AVI, WMV, MP4 و MKV با سایز تصویر بالا و … پشتیبانی می کند.
Any Video Converter Pro علاوه بر تبدیل ویدئو به فرمت های مختلف، امکانات دیگری همچون ریپ DVD و پوشه DVD به فرمت های ویدئو، تبدیل ویدئو و دی وی دی برای پخش در دستگاه های چند رسانه ای مختلف، دانلود و تبدیل ویدئوهای یوتیوب با چند کلیک، رایت ویدئو ها در دی وی دی با منوی دی وی دی شگفت انگیز، ایجاد آسان ویدئو های شخصی، عملکرد های ویرایش ویدئو، رابط بصری و سرعت بالا در تبدیل با تکنولوژی CUDA و پشتیبانی چند هسته ای، عملکرد بالا در تبدیل ویدئو HTML5 و … را در اختیار شما قرار می دهد.
شما همچنین می توانید زیرنویس مورد نظر خود را به خروجی ویدئو اضافه کنید. همچنین می توانید کنتراست، روشنایی، اشباع، چرخش ویدئو را در این برنامه تنظیم کرده و یا افکت های هنری زیبا و متفاوت اضافه کنید. برش ویدئو با امکان تعیین زمان شروع و پایان و همچنین ادغام چند ویدئو به یکدیگر از دیگر امکانات این مبدل می باشد. این نرم افزار دارای پنل مدیریت ویدئو و تنظیم کیفیت و خصوصیات ویدئوی خروجی است. اضافه و تبدیل کردن فایل های ویدئویی به صورت دسته ای در این نرم افزار امکان پذیر می باشد.

محمد بازدید : 351 شنبه 28 مرداد 1391 نظرات (0)

Xilisoft DVD Creator نرم افزاری کامل برای رایت فایل های ویدیویی روی دی وی دی قابل پخش برروی دستگاه های مالتی مدیا می باشد. توسط این نرم افزار ضمن اینکه دارای امکانات کامل جهت ویرایش فایل های ویدیویی هستید ، میتوانید نسبت به ساخت منوهای زیبا برای دی وی دی مربوطه اقدام کنید. فرمت های ویدیویی معروف که نیازی به ذکر آنها نیست و برخی فرمت های دیگر شامل VOB,  MKV, DVS(R)-MS, TS, MOV, RM, RMVB, SV, M2TS, MTS, MOD, M2V, H.264 و… می باشد. در کنار رایت ویدیو روی دی وی دی به صورت مستقیم ، این نرم افزار میتواند فایل های ویدیوی را به صورت فولدر بندی شده روی دی وی دی رایت کند. لازم به ذکر است این مدل دی وی دی نیز قابل پخش روی دستگاه های مالتی مدیا می باشد. قابلیت بعدی مهم دیگر امکان ویرایش فایل های ویدیویی است که میتوانید قبل از انجام فرایند رایت ، قسمت های زائد فیلم ها را حذف کنید یا چندین قطعه را به هم بچسبانید. امکان قرار دادن زیرنویس روی فیلم هنگام رایت و همچنین ساخت منوهای زیبا با آهنگ و عکس های دلخواه از دیگر قابلیت های این نرم افزار کامل است. دیگر قابلیت های جزئی را در ادامه مطلب مطالعه بفرمایید.

 

xilisoft dvd creator رایت فیلم دی وی دی با منو و زیرنویس Xilisoft DVD Creator 7.1.2.20120810

 

 

محمد بازدید : 406 شنبه 21 مرداد 1391 نظرات (0)
 دانلود Daemon Tools Pro Advanced 5.1.0.0333 نرم افزار ساخت درایو مجازی و شبیه ساز قفل ها

"Daemon Tools" یکی از برترین نرم افزار های ساخت CD/DVD رام های مجازی است.همانطور که می دانید بسیاری از فایل های حجیم که بر روی اینترنت بارگذاری می شوند به صورت فرمت های ایمیج می باشند.این نرم افزار با شبیه سازی دقیق یک درایو مجازی می تواند فایل های ایمیج را بارگذاری کرده و بدون نیاز به رایت اجرا کند.نرم افزار طیف وسیعی از فرمت های ایمیج را پشتیبانی می کند و کاربران به راحتی می توانند دیسک های قفل دار را توسط برنامه رایت کنند.امروزه این نرم افزار به ابزار بسیار محبوب گیمر ها بدل گشته است زیرا می توانند بدون نیاز به سی دی یا دی وی دی بازی های خود را اجرا کنند. این برنامه از فرمت های cdi (Disjuggler),nrg,cue/bin, mds (Media Descriptor File), bwt, iso, ccd و pdi پشتیبانی می کند.
برای دانلود و مشاهده توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمائید.

محمد بازدید : 286 چهارشنبه 18 مرداد 1391 نظرات (0)

 

Any Video Converter Ultimate نسخه ای از نرم افزار معروف Any Video Converter می باشد که در کنار مبدل قدرتمند فایل های ویدیویی و فیلم های HD با پشتیبانی از تعداد زیادی فایل ویدیویی امکانات فراوان دیگری نیز دارد.  میتواند لوح های فشرده دی وی دی که حاوی فیلم هستند را نیز ریپ و برروی هارد دیسک شما با فرمت های ویدیویی معمول کپی کند. همچنین این نرم افزار فوق العاده میتواند دی وی دی های ویدیوی رایت کند. یعنی توانایی رایت فایل های ویدیویی و فیلم را به صورت دی وی دی ویدیویی را دارد و دی وی دی های رایت شده توسط این نرم افزار امکان نمایش در دستگاه های پخش را داراست.

قابلیت دیگر نرم افزار ویرایش فایل های ویدیویی می باشد. این نرم افزار میتواند فایل های ویدویی را برش دهد و قسمت های مورد نظر کاربر را حذف نماید و همچنین میتواند فایل های ویدیوی را به هم متصل و جدا کند. همچنین امکان Crop کردن یعنی برداشت قسمت های مورد نظر ویدیو نیز امکان پذیر هست. در کنار این قابلیت های اصلی توانایی اضافه کردن افکت های جزئی نیز در این نرم افزار تعبیه شده است.

توانایی مهم دیگر نرم افزار ضبط و دانلود ویدیوهای آنلاین در حال پخش می باشد. ضمن اینکه نرم افزار میتواند از سایت یوتیوب ویدیوها را مستقیم دانلود و تبدیل کند. امکانات لازم جهت ضبط ویدیوهای آنلاین در حال پخش با کیفیت عالی نیز وجود دارد. همچنین این نرم افزار میتواند از صفحه نمایش فیلم تهیه نماید.

برای امکانات جزئی تر ادامه مطلب را مطالعه کنید…

 

any video converter ultimate تبدیل کننده و رایت و امکانات کامل ویدیوی Any Video Converter Ultimate 4.4.1

 

تعداد صفحات : 2

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1148
  • کل نظرات : 78
  • افراد آنلاین : 37
  • تعداد اعضا : 1074
  • آی پی امروز : 371
  • آی پی دیروز : 601
  • بازدید امروز : 3,089
  • باردید دیروز : 3,390
  • گوگل امروز : 7
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 12,464
  • بازدید ماه : 12,464
  • بازدید سال : 404,808
  • بازدید کلی : 2,268,209
  • برنامه های پیشنهادی

    فاير فاكس

    گوگل كروم

    دانلود منیجر

    فلش پلير

    كي ام پلير

    تبلیغات شما



    هاستینگ رایگان نت گیگ

    هاستینگ رایگان نت گیگ