loading...
ام بی سی دانلود
آخرین ارسال های انجمن
محمد بازدید : 1078 پنجشنبه 05 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

Secure Folder یک نرم افزار بسیار کم حجم و قدرتمند کامپیوتری است که به کمک آن و به راحتی می توانید فایل ها و فولدرهای شخصی خود را قفل کنید و بر روی آن ها پسورد قرار دهید. Secure Folder فایل ها را غیر قابل حذف می کند، آن ها را مخفی می کند و از دید کودکان، همکاران و دوستانتان پنهان می کند و از آن ها در برابر تروجان ها، ویروس ها و تهدیدات شبکه ای حفاظت می کند. این نرم افزار را در ادامه از وب سایت دانلودها دریافت نمایید.

 

Secure Folder گذاشتن رمز برروی پوشه های ویندوز با Secure Folder v7.4

محمد بازدید : 326 شنبه 02 دی 1391 نظرات (0)

 

Easy Password Keeper نرم افزاری رایگان و مورد تایید سایت های معتبر نرم افزاری جهت ذخیره پسوردها در دیتابیس امن و بدور از دست هکرها می باشد. مشاهده شده برخی از کاربران سهل انگار پسوردهای دشوار خود را درون فایل های ناامن نظیر فایل های متنی ذخیره میکنند و آنها را بدون محافظت رها میکنند. یا برخی از ترس فراموشی پسوردهای دشوار از پسوردهای ساده استفاده میکنند. ولی هر دو اینها اشتباه بوده و باعث کاهش امنیت کاربر می شود. با استفاده از نرم افزار Easy Password Keeper میتوانید از پسوردهای دشوار استفاده کنید تا با استفاده از روش های ساده هک پسورد ، پسوردتان شکسته نشود. این نرم افزار پسوردها را در دیتابیس امن و قفل شده محافظت میکند و به این ترتیب ضمن اینکه پسوردهایتان را در محل امنی نگهداشتید ، میتوانید هر زمان از آنها استفاده کنید.بعد از نصب این نرم افزار ، شما بایستی یک پسورد به آن بدهید تا اطلاعات داخل دیتابیس نرم افزار که درواقع پسوردهای شما هستند ، به وسیله آن پسورد که "master password" نامیده می شود ، محافظت شود. پس در انتخاب این پسورد اولیه دقت کنید. بعد از آن بسادگی میتوانید پسوردهای دیگر را در نرم افزار ذخیره کنید. دسترسی به نرم افزار و پسوردها بدون master password امکان پذیر نخواهد بود.

 

Easy Password Keeper ذخیره سازی و مدیریت مطمئن پسوردها Easy Password Keeper 2.6

 

محمد بازدید : 349 شنبه 02 دی 1391 نظرات (0)

 

Salfeld Child Control نرم افزاری مخصوص والدین و کسانی است که میخواهند کامپیوتر را کنترل کنند ، می باشد. باتوجه به گسترش روز افزون اینترنت و استفاده از کامپیوترها لازم است کنترل فرزاندن در دنیای مجازی مورد بررسی قرار بگیرد و همچنین جهت حضور آنها در دنیای وب تمهیداتی اندیشه شود و محدودیت های به سود آینده ها اندیشده شود. نرم افزار Salfeld Child Control میتواند والدین را در این زمینه یاری کند. کار با نرم افزار بسیار ساده است. کاربر اصلی میتواند برای استفاده از کامپیوتر محدودیت قائل شود و از نظر زمانی آن را محدود کند. استفاده از اینترنت نیز میتواند به همین صورت باشد. شاید برخی به میزان استفاده بازی ها و نرم افزاری خاص توسط فرزندان حساسیت داشته باشند. توسط این نرم افزار میتواند زمان استفاده از یک فایل ex اجرای که میتواند شامل بازی یا نرم افزاری خاصی باشد ، محدودیت زمانی قائل شد. همچنین میتوانید زمان حضور کاربر را در وبسایت اینترنتی خاصی با توجه به آدرس urlآن محدود نمایید. علاوه بر اینها کاربر اصلی میتواند به ایجاد لیست سیاه سایت های اینترنتی اقدام کند و سایت های مورد نظر را بلوک کرده و از باز شدن آنها جلوگیری کند. در این واقع این قابلیت فیلترینگ خانگی خواهد بود. امکان فیلتر کردن کلماتی خاصی برای جلوگیری از باز شدن و جستجوی آنها نیز یکی دیگر از قابلیت های نرم افزار می باشد. قابلیت بلوک کردن دانلود و به اشتراک گذاری فایل ها نیز میسر می باشد. همچنین کاربر اصلی با این نرم افزار میتواند تنظیمات ویندوز را در جهت خواسته خود تغییر دهد. بعد از پایان محدودیت های قائل شده ، کامپیوتر قفل یا خاموش خواهد شد. به این ترتیب نیازی به درگیری با فرزندان نخواهد بود. همچنین این نرم افزار از تمامی عملکرد کاربر و گزارش تهیه خواهد کرد و میتواند آنها را به ایمیلی خاص ارسال نماید. قابلیت قفل کردن برخی از فولدرهای شخصی درون هارد دیسک نیز میسر خواهد بود. برای هر روز هفته میتوان محدودیت های خاصی تعیین کرد و همچنین میتوان برای استفاده از سایت ها و نرم افزارهای مفید محدودیت ها را خواهد شکست.

 

Salfeld Child Control محدود کردن و مراقبت از کودکان Salfeld Child Control 2012 12.468

محمد بازدید : 414 دوشنبه 15 آبان 1391 نظرات (0)

 

GiliSoft Private Disk نرم افزاری بسیار عالی برای کسانی است که میخواهند به سبک جدیدی و آسان تری نسبت به محافظت از اطلاعات شخصی و محرمانه خود اقدام کنند. این نرم افزار با ایجاد درایوی مجازی و محافظت از آن با استفاده از پسورد ، از اطلاعاتی که درون آن قرار دارد محافظت میکند. این نرم افزار درواقع با قرض گرفتن مقداری فضا از هارد دیسک و ایجاد درایو جدیدی (برای مثال درایو جدید J) و سپس محافظت از آن با پسورد اطلاعات را به طور محرمانه نگهداری خواهد کرد به طوری که کاربران بدون پسورد نمیتوانند به آن اطلاعات دسترسی یابند و به این ترتیب ویروس ها و تروجان آنها نیز از آلوده کردن و دسترسی به آنها عاجز خواهند بود. پس با قرار دادن اطلاعات شخصی در درایو مجازی و محافظت شده ساخت GiliSoft Private Disk میتواند به راحتی از اطلاعات محرمانه خودتان استفاده کنید. همچنین این نرم افزار با حافظه های قابل حمل و USB ها نیز سازگاری دارد و میتواند برروی آنها نیز فضاهای مخافظت شده ایجاد کند و بدون نیاز به نصب بودن این نرم افزار برروی دیگر سیستم ها ، از آن فضا و اطلاعات محافظت کند. این قفل گذاری در حالت های Safe Mode و Dos نیز برقرار خواهد بود. همچنین کاربران غیرمجاز بدون داشتن پسورد نمیتوانند نرم افزار را حذف کند و یا درایو مجازی شما را از بین ببرند. 

 

private disk ایجاد درایو مجازی محافظت شده GiliSoft Private Disk 5.0

 

محمد بازدید : 428 سه شنبه 02 آبان 1391 نظرات (0)

همانطور که میدانید کامپیوتر دارای درایوهای مختلفی است که مربوط به هارد دیسک ، حافظه های قابل حمل و CD\DVD درایوها می باشد. Disk Drive Administrator نرم افزاری است که میتواند درایوهای کامپیوتر را محافظت کرده و آنها را قفل ، مخفی و از نظر دسترسی محدود سازد. در ساده ترین حالت کاربر اصلی میتواند با استفاده از این نرم افزار درایوهای هارد دیسک ، فالپی دیسک ، حافظه های قابل حمل usb و cd/dvd را قفل کند یا مخفی نماید. در زمینه درایورهای قابل حمل و cd/dvd باتوجه به اینکه با وصل شدن چندین دستگاه نام حروف درایوها عوض می شود ، این نرم افزار به طور کلی عمل میکند و وقتی شما درخواست قفل یا مخفی شدن درایوهای قابل حمل و cd/dvd را میدهید ، دیگر نام آن درایو مهم نیست و به طور کلی مخفی ، قفل یا محدود خواهند شد. در قابلیت بعدی میتوان امکان autorun را غیرفعال کرد. این نرم افزار از نظر رابط کاربری بسیار ساده و قابل فهم است و تمامی قابلیت های نرم افزار به آسانی در اختیار کاربر قرار دارد. قابلیت های جزئی تر در ادامه مطلب.

 

Disk Drive Administrator محافظت ار درایوهای کامپیوتر Disk Drive Administrator v3.8

محمد بازدید : 386 شنبه 15 مهر 1391 نظرات (0)

 

Hide Folders نرم افزاری با قدمت بسیار زیاد است که از سال ۲۰۰۱ نسخه های آن در حال انتشار می باشد. این نرم افزار قدرتمند مخصوص محافظت از فایل ها و فولدرها با ایجاد محدودیت هایی نظیر مخفی کردن و قفل گذاشتن روی آنها می باشد. توسط این نرم افزار کاربران میتوانند به راحتی هر تعداد فایل و فولدرها را که میخواهند از دسترس دیگران دور نگهدارند. این نرم افزار علاوه بر قابلیت مخفی کردن فایل ها و فولدرها و قرار دادن پسورد روی آنها ، میتواند محدودیت هایی نظیر جلوگیری از حذف شدن و یا فقط قابل خواندن بودن فایل ایجاد کند. قابلیت فقط قابل خواندن بودن (Read Only) ضمن اینکه از حذف شدن آن فایل یا فولدر جلوگیری میکند از ویرایش آن فایل یا فولدر نیز جلوگیری به عمل می آورد. نرم افزار از فرمت های NTFS, FAT32, exFAT و FAT پشتیبانی میکند. برای دستیابی به نرم افزار نیاز به پسورد است و جز شما کاربر دیگری نمیتواند بر نرم افزار کنترل داشته باشد. در حالت safe mode نیز تنظیمات به خودی خود باقی خواهند ماند. همچنین برای پاک کردن نرم افزار نیز نیاز به پسورد خواهد بود. برای سرعت انجام کارها میتوانید کلید میانبر نیز تعریف کنید. 

hide folders 2012 قفل و مخفی سازی اطلاعات Hide Folders 2012 4.0 Build 4.0.6.775 Final

 

محمد بازدید : 335 چهارشنبه 29 شهریور 1391 نظرات (0)

Pointstone Total Privacy نرم افزاری بسیار کاربردی و مفید به منظور حفاظت از سیستم می باشد ، با استفاده از این نرم افزار می توانید تمامی اطلاعاتی را که در زمان وب گردی در سیستم شما باقی مانده است و ممکن است این اطلاعات توسط هکران دزیده شود را از بین برده و یا بصورت اصولی و حرفه ای از آنها محافظت کنید ، این نرم افزار می تواند تمامی فایلهای کوکی که در اثر استفاده از مرورگرها و یا فایلهایی که برخی از برنامه ها در زمان اجرا چه بصورت آشکار و چه بصورت پنهانی در سیستم شما باقی می گذارند را شناسایی کند و شما این اطلاعات را تنها با یک کلیک حذف کنید و یا اینکه اجازه دهید نرم افزار بصورت خودکار این اطلاعات را از بین ببرد ، همچنین این نرم افزار قابلیت پشتیبانی و پاکسازی فایلهای کوکی موجود در مرورگرهای Internet Explorer, FireFox, Opera, Google Chrome را نیز دارد.هم اکنون این نرم افزار را می توانید از سایت دانلودها ، دریافت نمایید.

 

Pointstone Total Privacy پاكسازي و حفاظت از ردپا هاي سيستم با Pointstone Total Privacy 6.2.0.170

محمد بازدید : 347 یکشنبه 19 شهریور 1391 نظرات (0)

 

Jetico BestCrypt نام نرم افزاری می باشد که به کمک آن کاربران قادر خواهند بود تا انواع فایل های خود مورد حفاظت قرار داده و آن ها را از دسترس دیگر کاربران خارج نمایند. این نرم افزار از ابزارهای مختلف و قدرتمندی به منظور حفاظت از فایل های کاربران استفاده می نماید. از ویژگی های مختلف موجود در این نرم افزار می توان به قابلیت حفاظت کامل از درایوهای سیستم شما نیز اشاره نمود ، با کمک این ویژگی کاربران قارد خواهند بود تا یک درایو از سیستم خود را از دید دیگر کاربران مخفی کنند. از ویژگی های دیگر این نرم افزار قابلیت ساختن درایوهای مجازی ایمن برای قرار دادن فایل های شخصی در آن ها و مدیریت امنیتی آن ها توسط این نرم افزار می باشد. این نرم افزار قدرتمند محصولی از شرکت Jetico Software می باشد.هم اکنون این نرم افزار را می توانید از وب سایت دانلودها دریافت نمایید.

 

BestCrypt Volume Encryption v.3.50.02 رمز گذاري قدرتمند بر روي فايل ها با BestCrypt Volume Encryption v.3.50.02

 

 

محمد بازدید : 353 یکشنبه 19 شهریور 1391 نظرات (0)

M File Anti-Copy یک برنامه کاربردی است که می تواند امنیت کامپیوتر شما را برای جلوگیری از انجام اقداماتی مانند اجرا، کپی، تغییر نام یا حذف فایل ها و پوشه ها، تضمین کند. استفاده از این نرم افزار بسیار آسان بوده و در آن شما می توانید به عنوان مثال قوانینی را برای جلوگیری از کپی نمودن فایل های خاص یا تمام فایل ها، پوشه ها، درایوها و … ایجاد کنید. در واقع با فعال نمودن گزینه anti-copy موجود در این نرم افزار مبتکرانه می توانید راه کپی شدن فایل ها و پوشه ها را در مقابل سرقت اطلاعات از روی سیستم خود مسدود کنید.علاوه بر ویژگی ذکر شده M File Anti-Copy دارای گزینه های دیگری نظیر anti-delete و anti-run، قطع دسترسی فلش های USB روی سیستم، قفل نمودن مدخل های رجیستری، قفل نمودن اجرای Task Manager, Command Prompt، غیر فعال کردن متد drag & drop، غیر فعال نمودن گزینه "Send To" در منو، جلوگیری از رایت سی دی، آپلود فایل و ضمیمه نمودن فایلی به ایمیل و حتی جلوگیری از فرمت نمودن درایو های هارد می باشد.هم اکنون این نرم افزار را می توانید از سایت دانلودها ، دریافت نمایید.

 

M File Anti Copy v5.5 قفل گذاري بر روي عمليات كپي ، اجرا و حذف فايل ها با M File Anti Copy v5.5

محمد بازدید : 359 سه شنبه 07 شهریور 1391 نظرات (0)

exlade cryptic disk دانلود Exlade Cryptic Disk Ultimate 3.0.29.569   نرم افزار رمزگذاری و حفاظت از اطلاعات

Cryptic Disk یک نرم افزار حرفه ای برای رمزگذاری دیسک و حفاظت از اطلاعات هر نوع درایو می باشد. این نرم افزار ابزاری بسیار قابل اعتماد است که با کد کردن اطلاعات محرمانه شما، از آنها محافظت می کند. این برنامه قادر است هارد دیسک، پارتیشن ها، کارت های حافظه و درایو های USB را رمز گذاری کند. در این نرم افزار، رمز گذاری داده ها با استفاده از قابل اعتمادترین الگوریتم های جدید و مدرن AES/Rijndael, Serpent, Twofish, Blowfish, CAST6 با پشتیبانی از حالت XTSانجام می گیرد. این برنامه از قابلیت چند کاربره نیز پشتیبانی می کند به صورتی که هر کاربر برای خود رمز عبوری خواهد داشت و به این ترتیب از اطلاعات شما حفاظت می کند به طوری که بدون وارد کردن پسورد هیچ کس نمی تواند به آنها دسترسی داشته باشد.

 

 

تعداد صفحات : 2

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1148
  • کل نظرات : 78
  • افراد آنلاین : 35
  • تعداد اعضا : 1074
  • آی پی امروز : 334
  • آی پی دیروز : 601
  • بازدید امروز : 3,006
  • باردید دیروز : 3,390
  • گوگل امروز : 7
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 12,381
  • بازدید ماه : 12,381
  • بازدید سال : 404,725
  • بازدید کلی : 2,268,126
  • برنامه های پیشنهادی

    فاير فاكس

    گوگل كروم

    دانلود منیجر

    فلش پلير

    كي ام پلير

    تبلیغات شما



    هاستینگ رایگان نت گیگ

    هاستینگ رایگان نت گیگ