loading...
ام بی سی دانلود
آخرین ارسال های انجمن
محمد بازدید : 263 یکشنبه 17 دی 1391 نظرات (0)

سیستم عامل آی او اس یا همان iOS سیستم عامل شرکت apple می باشد که تنها برروی محصولات این شرکت از جمله : iPad Touch، iPhone , Tablet iPad نصب می باشد. در این ویدیوهای آموزشی محصول شرکت video2brain ، مربی کهنه کار و کارشناس اپل ، Joseph Linaschke شما را با قابلیت های جدید iOS 6 آشنا می کند تا بتوانید از تمام قابلیت های این سیستم عامل استفاده کنید . شما با همه چیز نظیر تایپ کردن با صفحه کلید ، استفاده از برنامه های کاربردی همچون FaceTime ، دوربین ، ویرایش فیلم ها و سایر ترفندهای iOS6 آشنا شوید . زبان این فیلم ها انگلیسی می باشد .

 

iOS 6 Workshop آموزش کار با سیستم عامل آی او اس 6   iOS 6 Workshop

 

محمد بازدید : 375 یکشنبه 03 دی 1391 نظرات (0)

 

تری‌ دی‌ مکس ‏ بسته‌ای نرم‌افزاری با قابلیت ساخت مدلهای سه بعدی، متحرک سازی و رندر می‌باشد.این نرم‌افزار یکی از قدرتمند ترین برنامه های طراحی مدلهای سه بعدی انیمیشن سازی و رندرینگ در عرصه گرافیک کامپیوتری است و سالهاست که توسط کمپانی های میانجی متفاوت نظیر Yost , Kinetix و Discreet توسعه یافته است. البته سر انجام دوباره به وسیله توسعه دهنده اصلی خود یعنی Autodesk خریداری شد.امکانات بسبار گسترده و کارایی به نسبت آسان و همچنین ساز گاری با plugin های third-party متعدد از مزایای این نرم افزار قوی می باشد. به طور گسترده ای در معماری ساختمان، طراحی صنعتی، ساخت بازی های کامپیوتری و پیش پردازش جلوه های ویژه استفاده میشود.در این فیلم آموزشی داریوش و رندی درخشانی در سطح مقدماتی شما را با این برنامه ی چند وجهی به خوبی آشنا می کنند.شما می آموزید چگونه می توان مدل ها و اشیای سه بعدی ساخت و از ایجاد سطوح و مدل های دو بعدی و سه بعدی آگاه خواهید شد.مدل در نظر گرفته شده در این فیلم آموزشی ساخت یک ساعت زنگ دار است…

 

3D MaX دانلود فیلم آموزشی تری دی مکس Getting Started with 3ds Max

محمد بازدید : 372 پنجشنبه 16 آذر 1391 نظرات (0)

 

بدون شک ویندوز ۸ یکی از بزرگترین شاهکارهای مایکروسافت در زمینه ویندوز می باشد . نسخه جدید ویندوز با امکانات بسیار متفاوت و جدید بازگشته است و در این ویدئوهای آموزشی شرکت VTC ، با جدیدترین ویژگی های ویندوز ۸ آشنا می شوید . ویندوز ۸ آخرین نسخه سیستم‌عامل ویندوز شرکت مایکروسافت می‌باشد که در ۲۶ اکتبر ۲۰۱۲ به بازار عرضه شد. ویندوز ۸ برای استفاده در رایانه‌های شخصی، رایانه‌های همراه و تبلتها تولید شده‌است. این سیستم‌عامل هشتمین نسل از سیستم‌عامل‌های ویندوز می‌باشد و به همین دلیل نام آن را ویندوز ۸ گذاشته‌اند.دکمه استارت برای اولین بار در ویندوز ۹۵ قرار داده شد و تا ویندوز ۷ باقی ماند، در ویندوز ۸ این دکمه حذف شده‌است، رئیس ویندوز استیون گفت:در نسخه مصرف کنندگان نسبت به نسخه توسعه دهندگان ۱۰۰،۰۰۰ تغییر بوجود آمده‌است. نسخه مصرف کنندگان در روز اول انتشار آن بیش از یک میلیون بار دانلود شده‌است.

 

Windows 8 Introduction DVD آموزش مقدماتي كار با ويندوز 8 Windows 8 Introduction Tutorial

محمد بازدید : 770 پنجشنبه 09 آذر 1391 نظرات (0)

در این فیلم آموزشی Scott Onstott کارشناس و نویسنده اتوکد به شما می آموزد که چگونه می توانید در اتوکد با بهره گیری از منوی ترسیم اشیا مفاهیم ذهنی بسازید.به طوری که نماد های به کار رفته در رسم شما در پس نمونه هندسی شان حاوی مفاهیم معینی باشند..در ادامه نحوه ی کارگذاری نامحسوس داده های هندسی و استفاده از پایگاه داده ی اتوکد برای نمایش اطلاعات به شکل اشیا متنی را می آموزید.همچنین یاد می گیرید چگونه ویژگی های داده ها را به منظور استفاده در صفحات گسترده خارجی و یا صفحه نمایش های موجود در داخل جداول در نقشه های اتوکد ؛ فرمت ، ویرایش و استخراج کنید.اصولا اتوکد نرم‌افزاری است که برای ترسیم نقشه‌های مهندسی و صنعتی به کار می‌رود. این نرم‌افزار از محصولات شرکت آمریکایی اتودسک است. کاربران اتوکد امکان استفاده از محیط‌های دو و سه بعدی را دارند.  

Data Managment workshop دانلود فیلم آموزشی اتوکد AutoCAD 2013 Data Management Workshop

 

محمد بازدید : 496 پنجشنبه 09 آذر 1391 نظرات (0)

۴۰۰۰ Essential English Words – گردآیه ایست از واژگان گوناگونی که شامل درصد زیادی از کلمات پرکاربرد در مکالمات روزانه و متون مختلف می باشد.بنابراین اگر روی این واژگان تسلط کافی پیدا کنید در صورت خواندن یا شنیدنشان کاملا مفهوم مورد نظر را درک خواهید کرد.زبان انگلیسی یکی از زبان‌های هندواروپایی از شاخهٔ ژرمنی است. خود شاخهٔ ژرمنی به دو بخش شرقی و غربی تقسیم می‌شود و انگلیسی به ژرمنی غربی تعلق دارد. این زبان در انگلستان و جنوب شرقی اسکاتلند تکامل یافته‌است. از دیگر زبان‌های شاخه ژرمنی می‌توان به آلمانی، هلندی، دانمارکی، سوئدی و نروژی اشاره کرد. امروزه نزدیک به نیمی از مجموعه واژگان و دستور زبان انگلیسی از ریشهٔ ژرمنی است و نیم دیگر را وامواژه‌ها تشکیل می‌دهد. بیشتر این وامواژه‌ها از زبان‌های لاتین، فرانسوی، بخشی از یونانی و دیگر زبان‌ها وارد انگلیسی شده‌اند.به دلیل تاثیر بالای نظامی، اقتصادی، علمی، سیاسی و فرهنگی بریتانیا بر جهان پس سدهٔ هجدهم و تاثیر ایالات متحده آمریکا از سدهٔ بیستم میلادی به این سو، این زبان در سطح جهان گسترش یافته و به عنوان زبان دوم، زبان میانجی و زبان اداری در بسیاری نقاط جهان کاربرد پیدا کرده‌است.

 

4000 مجموعه واژه های پرکاربرد انگلیسی Essential English Words

 

محمد بازدید : 308 سه شنبه 21 شهریور 1391 نظرات (0)

 

Security Certified Network Professional – این درس های حرفه ای شما را با راه های حرفه ای امنیت شبکه آشنا می کنند . تاکتیک ها و استراتژی های به روز برای مقابله با انواع تهدیدات به روز و جدید که برای اخذ گواهینامه SCNP ضروری هستند . این مهارت ها شامل رمزگذاری کامپیوترهای لینوکس ، ایجاد یک سیاست امنیتی ،‌ تکنیک های هک ،‌ امنیت در اینترنت و شبکه جهانی وب ، تجزیه و تحلیل خطر و سایر آموزش های حرفه ای در این زمینه می باشند که در قالب ۳ دی وی دی به همراه فایل های صوتی و تصویری آماده شده اند که زبان تمامی آن ها انگلیسی می باشد .

 

| 3 دی وی دی ، دانلود به صورت جداگانه |

SCNP آموزش حرفه اي امنيت شبكه Security Certified Network Professional

محمد بازدید : 630 چهارشنبه 15 شهریور 1391 نظرات (0)

CorelDRAW Essential Training – کورل‌دراو یک نرم‌افزار ویرایشگر گرافیکی بُرداری است، که بدست بنگاه کورل در شهر اتاوای کانادا ساخته و بازاریابی شد. همچنین کورل‌دراو نام «مجموعهٔ گرافیکی کورل» است. آخرین نگارش آن که X6 نام دارد (در اصل نگارش ۱۶)، در مارس سال ۲۰۱۲ میلادی پخش شد. برای شما علاقه مندان به این نرم افزار ، جدیدترین ویدئوهای آموزشی منتشر شده از شرکت معروف Lynda را آماده کرده ایم که آموزش های اساسی و پایه این برنامه را به شما نمایش می دهند.

 

CorelDRAW Essential Training دانلود آموزش نرم افزار كورل دراو CorelDRAW Essential Training

 

محمد بازدید : 429 شنبه 04 شهریور 1391 نظرات (0)
دانلود Digital Tutors Creating Cartoon Vehicles In Maya فیلم آموزش ایجاد ابزارهای کارتونی در مایا
| 6 ساعت و 40 دقیقه فیلم آموزش ایجاد وسایل کارتونی در نرم افزار مایا شامل 4 سی دی |

در این پست وب سایتدانلود قصد داریم تا فیلم آموزشی Digital-Tutors - Creating Cartoon Vehicles In Maya را به شما کاربران محترم معرفی نماییم. یک ورک فلوی تولید برای ایجاد وسایل کارتونی غیرواقعی، توسعه ظاهر و تعداد زیادی از تکنیک های سریع برای مدلسازی، لی اوت UV، بافت دهی، نورپردازی و art direction را فرا بگیرید. این دوره حاوی بیش از 6 ساعت آموزش مبتنی بر پروژه برای یادگیری فرایندهای هنری ایجاد وسایل کارتونی مانند فیلم های انیمیشن است. موضوعات مهم شامل: تناسب با کاراکترها؛ ترکیب سایه زن های نقاشی ماشین با بافت؛ بافت دهی با UV ها و Projection؛ ایجاد جذابیت؛ نسبت های اغراق آمیز؛ اضافه کردن جزئیات به صورت استراتژیک؛ اضافه کردن جزئیات بافت به صورت روشمند؛ ایجاد توپولوژی مفید؛ مدلسازی برای انیمیشن؛ Smooth Mesh Preview؛ ساده سازی شکل ها؛ کار کردن از روی مراجع محدود؛ اشکالزدایی Edge Flow؛ کار با چند بخش؛ کار با چند نوع هندسی؛ لی اوت UV؛ سایه زن و ترکیب مواد؛ تنظیم نورپردازی HDRI. همچنین فایل ها و پروژه های تمرینی که در هر درس مورد استفاده قرار میگیرد به صورت جداگانه همراه با فایل های ویدویی ارائه شده تا کاربران راحت تر بتوانند مطالب آموزشی هر درس را فرا بگیرند.
جهت دانلود و خواندن توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید ...

محمد بازدید : 351 شنبه 04 شهریور 1391 نظرات (1)
دانلود Video2Brain Bridge CS6 for Photographers فیلم آموزش نرم افزار Bridge برای عکاسان
| عکس هایتان را جستجو، مدیریت، مرتب، سازماندهی و پخش کنید |

در این پست وب سایت  دانلود قصد داریم تا فیلم آموزشی Video2Brain - Bridge CS6 for Photographers را به شما کاربران محترم معرفی نماییم. مدیریت عکس بزرگترین چالش برای عکاسان است خوشبختانه بیشتر ما به برنامه ی Adobe Bridge دسترسی داریم که ویژگی های قدرتمندی برای کمک به مدیریت، مرتب، سازماندهی و حتی اشتراک گذاری عکس های دیجیتالیمان ارائه می دهد. اما همه از مزیت های این قابلیت ها آگاهی ندارند بنابراین در این دوره (تیم گری) راهنمایی هایی برای استفاده از برنامه ی Bridge به اشتراک می گذارد تا بتوانید سازمان یافته شده گردش کار خود را ساده کرده و زندگیتان را راحت تر کنید. همچنین فایل ها و پروژه های تمرینی که در هر درس مورد استفاده قرار میگیرد به صورت جداگانه همراه با فایل های ویدویی ارائه شده تا کاربران راحت تر بتوانند مطالب آموزشی هر درس را فرا بگیرند.
جهت دانلود و خواندن توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید ...

محمد بازدید : 637 شنبه 04 شهریور 1391 نظرات (0)
دانلود Ray Hostetler Rays Authoritative فیلم آموزش ساخت هلیکوپتر کنترل از راه دور
| دانلود رایگان فیلم آموزش راه اندازی هلیکوپتر و چگونگی پرواز در 3 دی وی دی |

در این پست وب سایت  دانلود قصد داریم تا فیلم آموزشی Ray Hostetler - Ray's Authoritative را به شما کاربران محترم معرفی نماییم. این دی وی دی ها راه اندازی هلیکوپتر و چگونگی پرواز را به ساده ترین روش ممکن ارائه می دهند. جلد 1 تا 3 یک هلیکوپتر ساخته شده کامل را در نظر میگیرد (از جلد 4 و 5) و نشان میدهد که چه طور آن را راه اندازی کرده و پروازی درست داشته باشیم. مهم نیست که تجربه تان در چه حدی است این مجموعه مراحل لازم برای داشتن پروازی کامل با هلیکوپترتان را تشریح می کند.
ما راه اندازی هلیکوپتر و چگونگی پرواز را به ساده ترین شکل ممکن ارائه کردیم زیرا به تمام "چرا" ها پاسخ دادیم سپس "چگونگی" را نشان دادیم. مهم نیست تجربه تان به چه میزان است این مجموعه DVD مراحل لازم برای راه اندازی هلیکوپتر و چگونگی پرواز کردن مانند یک فرد خبره را به شما توضیح می دهد.
هرچند ما از رادیوی JR 9303 و از هلیکوپتر Thunder Tiger Raptor 50 pro در نمونه ها استفاده می کنیم، اما اطلاعات ارائه شده برای هرنوع هلیکوپتر و رادیو کاربرد دارد. مانند دستورالعمل هلیکوپتر قدرتی Ray ما اصل کلی را به شما نشان می دهیم سپس در نمونه ها آن را اجرا می کنیم. زمانی که شما "چرا" ی راه اندازی هلیکوپتر را به درستی متوجه شدید، قادر خواهید بود که هر رادیو و هر دستگاهی را راه اندازی کنید. این مجموعه شامل سه دیسک با مدت زمان اجرای 3 ساعت و 45 دقیقه می باشد.
جهت دانلود و خواندن توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید ...

تعداد صفحات : 3

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1148
  • کل نظرات : 78
  • افراد آنلاین : 33
  • تعداد اعضا : 1074
  • آی پی امروز : 274
  • آی پی دیروز : 601
  • بازدید امروز : 2,872
  • باردید دیروز : 3,390
  • گوگل امروز : 7
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 12,247
  • بازدید ماه : 12,247
  • بازدید سال : 404,591
  • بازدید کلی : 2,267,992
  • برنامه های پیشنهادی

    فاير فاكس

    گوگل كروم

    دانلود منیجر

    فلش پلير

    كي ام پلير

    تبلیغات شما



    هاستینگ رایگان نت گیگ

    هاستینگ رایگان نت گیگ