loading...
ام بی سی دانلود
آخرین ارسال های انجمن
محمد بازدید : 889 شنبه 02 دی 1391 نظرات (0)
Dream Chronicles: The Book of Water – یک بازی ماجرایی – فکری بسیار زیباست.لیرا سرانجام مسیر بازگشت به خانه را پیدا کرده ، البته خانه و شهری که طوفانی ویرانگر و شیطانی را پشت سر گذاشته است.لیرا تنهاست ، پدر او به شدت بیمار و مادرش را از دست داده است او باید راهی برای شکستن طلسم پیدا کند و شیطان را از میان ببرد….در ادامه مطلب می توانید لینک دانلود و تصاویری از این بازی زیبا را مشاهده کنید…

 

Water دانلود بازی ماجرایی Dream Chronicles: The Book of Water

محمد بازدید : 336 سه شنبه 31 مرداد 1391 نظرات (0)

در پست امروز سایت قصد داریم بازی جذاب کامپیوتری و اعتیاد آوری را خدمت شما کاربران محترم معرفی نماییم. بازی سبکی اکشن استراتژیک و پازل گونه دارد که در سال 2008 منتشر شد و بسیار بازی جذاب و اعتیاد آوری است. بازی A Virus Named TOM به نظر میرسد سبک زیبای کلاسیک بازی های قدیمی را در میان بازی های کامپیوتری داشته باشد. داستان بازی در آینده است همان زمانی که دستگاه های مکانیکی و ماشین های الکترونیکی تمامی کارهای بشر را انجام میدهند اتفاق می افتد. دکتر مرموزی به نام دکتر X ویروسی شومی اختراع کرده است که باعث میشود تا تمامی دستگاه ها از کار افتاده و زندگی برای بشر مختل شود. شما وظیفه جلوگیری از این اقدامات شوم دکتر X و ویروسی به نام تام را برعهده دارید و با ماجراهای متفاوتی در طول داستان روبرو خواهید شد. پیشنهاد میکنیم این بازی زیبا و جذاب را دانلود کرده و از بازی با آن لذت ببرید.

A Virus Named TOM 2012 PC Game - بازی کامپیوتر ویروسی به نام تام

محمد بازدید : 363 سه شنبه 31 مرداد 1391 نظرات (0)

بازی Tower Wars جالب و کم حجم و بسیار زیبایی می باشد که برای کامپیوتر طراحی و در سایت دانلود رایگان به اشتراک گذاشته شده است. این بازی کامپیوتری نسبت به حجم کمی که دارد دارای داستان جالب و جدید و سبکی خاص است که در هیچ بازی تاکنون تجربه نکرده اید و یقینا از اجرای این بازی لذت زیادی خواهید برد. ژانر بازی به صورت جنگی می باشد، جنگ میان برج ها یا همان قلعه ها رخ داده است. شما باید از برج های خود دفاع کنید. بازی ترکیبی از عناصر دفاع در برج، استراتژی و جنگی و غیره میباشد. بازی جنگ برج ها دارای جذابیت زیادی است که میتواند یک تجربه و سرگرمی به یاد ماندنی برای برخی از پلیر ها باشد. این Game امکان اجرا در حالت های چند نفره را داراست و میتوانید با دوستان خود نیز این بازی را انجام دهید و به رقابت بپردازید که همین امر باعث جذابیت و محبوبیت بیش از پیش این بازی شده است.

Tower Wars PC Game - بازی کامپیوتر جنگ برج ها

محمد بازدید : 370 شنبه 21 مرداد 1391 نظرات (0)

 دانلود بازی Unmechanical دنیای ربات ها
|دانلود در قسمت هایی با حجم یک گیگ به همراه لینک های کمکی از سرور  RapidShare|
|Multi 14 , TINYISO|

نام بازی: UNMECHANICAL
پلتفورم : pc
ژانر:  Adventure, Puzzle
نوع  فایل : دی وی دی کامل
زبان: English
فرمت ایمیج: ISO
ناشر: Futuregames
مد بازی : N/A
حمایت توسط : Futuregames
درجه بندی سنی : +8
قابلیت آنلاین:دارد
به دنیای ربات ها خوش آمدید ! تا آخر این نقد با ما همراه باشید. شاید شاهد بازی دیگری به سبک Machinarium باشیم .  شاید بهتر باشد تا حدیشما را امیدورا کنم و بگویم هر چند که شباهت بسیاری بین این دو بازی نباشد اما در حین بازی ماهیت Machinarium و خاطراتی که با آن داشته اید در جلوی ذهنتان مجسم می شود.

محمد بازدید : 437 یکشنبه 01 مرداد 1391 نظرات (1)

American Lowriders نبردی میان اتومبیل های قدیمی و کلاسیک آمریکایی می باشد که شما می بایست به رقابت با مدعیان بپردازید . شرکت در مسابقات زیرزمینی و درون شهری با خودروهای کلاسیک و البته تقویت شده ، وظیفه ی اصلی شما در این بازی می باشد . در این بازی شاهد وجود ۱۲ اتومبیل مختلف از نژاد خودروهای سلطنتی هستیم که باعث افزایش دوچندان هیجان بازی می شوند . با پیروز شدن در مسابقات این آزادی عمل را خواهید داشت تا با رفتن به گاراژ ، تمام قطعات اتومبیل خود نظیر موتور ،‌ گیربکس ، چرخ ها و … را قوی تر کنید تا برای مسابقات سخت تر آماده باشید ! شما سه نوع از مسابقات یعنی رقص ، مسابقه خیابانی و پرش را پیشرو خواهید داشت که هرکدام چالشی جدید را برای شما رقم خواهند زد .

 

American Lowriders دانلود بازي American Lowriders براي PC

 

محمد بازدید : 451 سه شنبه 27 تیر 1391 نظرات (0)
 دانلود بازی ANNA
|دانلود به همراه لینک های کمکی از سرور  RapidShare|

FULL V1.0
نام بازی: ANNA V1.0 FULL
پلتفورم : pc
ژانر: Horror, Indie, Point&Click , strategic
نوع  فایل : دی وی دی کامل
زبان: English
فرمت ایمیج: ISO
ناشر: Dreampainters
مد بازی : N/A
حمایت توسط : Dreampainters
درجه بندی سنی : +16
قابلیت آنلاین:دارد
اگر به دنبال یک بازی زیبا ومنحصر بفرد و البته خاص هستید ، پیشنهاد بنده بازی زیبای ANNA است . این بازی که چندساعتی از انتشار رسمی آن می گذرد به گونه ای طراحی شده است که  بازی آنالیز یافته ی عکس العمل های گیمر است . چیزی فراتر از این ؟  پس فراموش نکنید این شما هستید که تعیین می کنید چه چیزی اتفاق بیافتد !
محمد بازدید : 377 یکشنبه 18 تیر 1391 نظرات (0)

 

 دانلود بازی INVERSION وارونگی
FULL RETAIL DVD


نام بازی: INVERSION
پلتفورم : pc
ژانر: Third-person shooter
نوع  فایل : دی وی دی کامل
زبان: English
فرمت ایمیج: ISO
ناشر: Namco Bandai Games
مد بازی : Single-player, multiplayer
حمایت توسط : Saber Interactive
درجه بندی سنی : +18
قابلیت آنلاین:دارد
Inversion اولین بازی ای نیست که جاذبه را سوژه خودش قرار داده و تنها بازی اکشن تیراندازی ای نیست که در آن سلاح های جاذبه ای دیده می شوند. اما این عنوان توانسته با استفاده از بازی های گذشته و ایجاد کمی تغییرات، محیط های جذابی را خلق کند که چون در عنوان های زیادی دیده شده اند، شاید در این بازی چندان نو نباشند.
محمد بازدید : 448 یکشنبه 18 تیر 1391 نظرات (0)
 دانلود بازی LEGO Batman 2 DC Super Heroes
|دانلود در قسمت هایی با حجم یک گیگ به همراه لینک های کمکی از سرور  RapidShare|

RELOADED

نام بازی: LEGO Batman 2 DC Super Heroes
پلتفورم : pc
ژانر:  Action
تاریخ انتشار جهانی : 24.06.2012
نوع  فایل : RELOADED
زبان: English
فرمت ایمیج: ISO
ناشر: Warner Bros. Interactive
مد بازی : Single,Mylti Players
حمایت توسط :  Traveller's Tales
درجه بندی سنی : Pegi 7
قابلیت آنلاین:دارد
محمد بازدید : 351 پنجشنبه 15 تیر 1391 نظرات (1)

The Promised Land عنوان یک بازی کم حجم و مدیریتی برای PC می باشد که در این بازی می بایست با به کارگیری صحیح امکانات و لوازم ، کسب و کار خود را رونق بدهید . جمع آوری منابع، ساختن ساختمان و ایجاد تجارت از مهم ترین اهداف شما در این بازی می باشند . بازی در زمان گذشته در حال جریان است که امیدواریم از این بازی زیبا نهایت لذت را ببرید . برای مشاهده تصاویری از محیط بازی ، به ادامه ی مطلب مراجعه فرمایید .

 

The Promised Land بازي مديريتي سرزمین موعود The Promised Land v1.0

 

محمد بازدید : 319 یکشنبه 11 تیر 1391 نظرات (1)

Hoodwink محصول شرکت E-One Studio و دومین بازی این کمپانی مالزییایی می باشد. این بازی با محیط گرافیکی Cell Shade عرضه شده است که باید دید آیا سبک ادونچر که جزو بی رحمترین سبکهای بازی می باشد جایی برای عرضه اندام و درخشیدن این بازی خواهد گذاشت یا این بازی را هم همانند بسیاری از بازی های ادونچر معروفتر در سطح کاملا معمولی یا ضعیف نگه خواهد داشت . داستان بازی در مورد شخصیتی به نام Michael Bezzle می باشد که در محله ی فقیرنشین شهر زندگی می کند که طی اتفاقاتی دختر رویاهای خود را ملاقات می کند . نام او فرانسیسکا جونز می باشد که بسیار زرنگ ، خنده دار و پولدار است . او می بایست برای برای رسیدن به این دختر ، اسرار شرکت بزرگ UniCorp را فاش کند و در این راه به کمک شما نیاز دارد . این بازی به صورت Point & Click می باشد که تنها با کلیک کردن ، می توانید بازی را پیش ببرید و از مراحل زیبای آن لذت ببرید .

 

Hoodwink دانلود بازي Hoodwink براي PC

 

تعداد صفحات : 2

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1148
  • کل نظرات : 78
  • افراد آنلاین : 35
  • تعداد اعضا : 1074
  • آی پی امروز : 331
  • آی پی دیروز : 601
  • بازدید امروز : 2,998
  • باردید دیروز : 3,390
  • گوگل امروز : 7
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 12,373
  • بازدید ماه : 12,373
  • بازدید سال : 404,717
  • بازدید کلی : 2,268,118
  • برنامه های پیشنهادی

    فاير فاكس

    گوگل كروم

    دانلود منیجر

    فلش پلير

    كي ام پلير

    تبلیغات شما



    هاستینگ رایگان نت گیگ

    هاستینگ رایگان نت گیگ