loading...
ام بی سی دانلود
آخرین ارسال های انجمن
محمد بازدید : 1128 دوشنبه 04 آبان 1394 نظرات (0)

Titanium Backup یک برنامه عالی و کاربردی به منظور گرفتن پشتیبان از اطلاعات مختلف گوشی های اندرویدی می باشد. این برنامه در بین برنامه های مشابه دارای محبوبیت بسیاری می باشد چرا که دارای بیش از ۲۰ میلیون کاربر بوده و شما می توانید به ۳۱ زبان مختلف از آن استفاده نمایید. برنامه پیش رو دارای رتبه عالی در سایت گوگل می باشد و شما قادر خواهید بود با روت گوشی خود از ویژگی های زیبای برنامه استفاده نمایید. این برنامه بر روی سیستم عامل اندروید ۱.۵ و بالاتر نصب و اجرا می شود.

 

Titanium Backup Cover%28Downloadha.com%29 دانلود نرم افزار قدرتمند پشتیبان گیری Titanium Backup 7.2.4.1 برای اندروید

 

محمد بازدید : 563 پنجشنبه 05 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

MAVEN Music Player نام موزیک پلیر حرفه ای که دارای قابلیت پخش صدای سه بعدی و نمایش متن آهنگ ها می باشد. این برنامه موزیک ها را با بهترین کیفیت پخش می کند و حتی اگر از بلندگو های خارجی استفاده می کنید بدون هیچ گونه افت کیفیت می توانید از آن استفاده کنید. از امکانات این برنامه سه بعدی سازی صدا در هنگام گوش دادن به آهنگ بوسیله هدفون یا اسپیکر، قابلیت تقویت صداها، مدیریت کامل اکولایزر و تولید صدای جدید نسبت به سلیقه کاربر، قابلیت پشتیبانی از فرمت های mp3, ogg, wav, mp4, m4a, flac می باشد.(البته توجه داشته باشید که این برنامه از فرمت های amr و wma پشتیبانی نمی کند ). از ویژگی های اصلی این برنامه می توان به جستجو آهنگ، تغییر نام، کترل و بلوتوث آهنگ، قابلیت قفل گذاری، دارای تایمر خواب، مدیریت لیست پخش، کنترل روشنایی، نمایش متن آهنگ ها، برچسب گذاری رو آهنگ ها و … اشاره نمود.

 

MAVEN Music Player موزیک پلیر زیبا و قدرتمند MAVEN Music Player v1.2.19   آندروید

 

 

 

محمد بازدید : 301 پنجشنبه 15 فروردین 1392 نظرات (0)

 

نرم‌افزار Ultimate Backup یک ابزار بک‌آپ گیری تمام عیار است. این نرم‌افزار دارای قابلیت‌های گوناگونی نظیر بک‌آپ‌گیری خودکار هفتگی، بک‌آپ‌گیری از اکانت‌ها، بوکمارک‌ها و…، بک‌آپ گیری خودکار از اپلیکیشن‌ها پس از نصبشان و همینطور پاک کردن خودکار بک‌آپ برنامه پس از نصب آن، ارسال بک‌آپ به ایمیل و یا Dropbox، بک‌آپ گیری از دیتای بازی‌ها و برنامه‌ها (نیاز به روت دارد)، دسترسی به اطلاعات موجود در فایل‌های بک‌آپ و امکاناتی دیگر است. این برنامه از تمام اطلاعات شما نسخه پشتیبان تهیه خواهد نمود و با فعال نمودن گزینه ایمیل کردن یا ذخیره در یک فضای مطمئن می‌توانید مطمئن باشید که اطلاعات مهمتان را هیچگاه از دست نخواهید داد.

 

ultimate backup pro android تهیه نسخه پشتیبان از موبایل با Ultimate Backup Pro 3.0 – اندروید

محمد بازدید : 253 چهارشنبه 07 فروردین 1392 نظرات (0)

مجموعه Clock Widget شامل بیش از ۶۰ نوع ویجت متنوع از سایت است. این ویجت‌ها جدای از نشان دادن ساعت قابلیت نمایش وضعیت آب و هوا و وضعیت باتری را نیز دارا هستند. همچنین این ویجت‌ها در ۸ سایز گوناگون هستند که بسته به فضای صفحه موبایل اندرویدی خود می‌توانید سایز آن‌ها را انتخاب کنید. از قابلیت‌های خوب این ویجت‌ها این است که می‌توانید آن‌ها را به‌گونه‌ای تنظیم نمایید که با زدن بر روی ویجت هر برنامه‌ای که شما می خواهید باز شود. در این مجموعه ساعت‌های آنالوگ، دیجیتال، متنی، مینیمالیست و… موجود است.

 

clock widget android ویجت‌های متنوع ساعت Clock Widget   اندروید

 

محمد بازدید : 306 دوشنبه 09 بهمن 1391 نظرات (0)

تم Aventador مناسب برای کسانی است که از ظاهرهای ساده و شیک در گوشی خود لذت می‌برند و به‌دنبال پیچیدگی‌های موجود در تم‌های دیگر نیستند. ظاهر کلی تم متشکل از رنگ‌‌های تیره و سیاه است و در اکثر نقاط از رنگ نارنجی نیز استفاده شده است. برای نصب این تم نیاز به اندروید ۱٫۴٫۴ و بالاتر دارید.

 

aventador theme تم ساده و شیک Aventador Theme CM10.1 AOKP   اندروید

محمد بازدید : 285 دوشنبه 18 دی 1391 نظرات (0)

Music-Speed-Changer-Pro

پیش نیاز : اندروید ۲٫۲ و بالاتر

Music Speed Change r Pro نرم افزاری بسیار کاربردی است که می تواند توسط افرادی که می خواهند زیر و بم بودن صدا ، سرعت ، حجم صدا و … را به صورت آنی تغییر دهند .
تنها کافیست فایل صوتی مورد نظرتان را انتخاب نموده و بخشی از آن را که می خواهید ویرایش شود تعیین کنید . به همین سادگی قادر خواهید بود با استفاده از توابع ویرایشی کارهای مورد نظر خود را روی آنها انجام دهید . فرمت های ورودی شما می تواند از میان گونه های mp3, wav, m4a, ogg, aac و … انتخاب گردیده و فرمت خروجی تان را WAV و MP3 انتخاب کنید .

 

محمد بازدید : 361 یکشنبه 03 دی 1391 نظرات (0)

Free Ringtone Maker نرم افزاری رایگان و عالی برای ساخت رینگتون می باشد. نیازی به تنظیمات پیچیده و نصب نرم افزارهای پرحجم و دشواری نخواهید داشت. با انتخاب موزیک مورد نظر خود و انتخاب ناحیه دلخواه ، به سادگی میتوانید رینگتون بسازید و آنها را منتشر نمایید و استفاده کنید. این نرم افزار از فرمت های صوتی محبوب نظیر mp3 و wav پشتیبانی میکند و در هنگام ذخیره رینگتون نیز میتوانید آنها را با همین فرمت ها بدون کاهش کیفیت ذخیره نمایید. در هنگام پخش موزیک مورد نظر برای ساخت رینگتون ، با توجه به گرافیکی بودن ، میتوانید زمان مورد نظر جهت تبدیل شده به رینگتون را انتخاب کنید. میتوانید روی رینگتون افکت های جذاب موجود در نرم افزار را قرار دهید. تمامی این مراحل بیشتر از ۳ دقیقه طول نخواهند کشید. این نرم افزار دارای پلیر داخلی است تا بتوانید موزیک مورد نظر را در داخل نرم افزار گوش دهید و بررسی های لازم را انجام دهید. قابلیت تنظیم کیفیت و حجم مورد نظر برای رینگتون نیز فراهم شده است. نکته مهم این نرم افزار در سادگی و رایگان بودن آن است و اینکه در انواع ویندوزها قابل اجرا است و برای کار با آن نیاز به دانش فنی و صرف زمان بالا نیست. باتوجه به ویزاردی بودن آن تمامی مراحل بسیار ساده و قابل فهم خواهد بود. برای ساخت رینگتون این نرم افزار ساده نیازهای کاربر را رفع خواهد کرد تا نیازی به نصب نرم افزارهای پیچیده و حجیم و کرک شده نداشته باشد.

 

free ringtone maker ساخت سریع و آسان رینگتون Free Ringtone Maker 2.4.0.948

 

 

محمد بازدید : 355 یکشنبه 03 دی 1391 نظرات (0)

فایل منیجرها یکی از ابزارهای واجب برای گوشی اندرویدی شما به حساب می‌رود. با فایل منیجرها می‌توانید فولدرها و فایل‌های گوناگون روی موبابل یا تبلت خود را مدیریت کنید. Solid Explorer یکی از کامل‌ترین ابزارهای موجود در این زمینه است و با محیطی زیبا و در عین حال با داشتن ابزارهای کاربردی می‌تواند بهترین گزینه به حساب بیاید. همچنین این نسخه، نسخه‌ی Full این برنامه می‌باشد و همه‌ی امکانات در آن گنجانده شده است. برای اجرای این برنامه به اندروید ۲.۲ و بالاتر نیاز دارید.

 

solid explorer android مدیریت فایلها و اطلاعات با فایل منیجر Solid Explorer 1.4.1   اندروید

محمد بازدید : 649 دوشنبه 13 آذر 1391 نظرات (0)

UC Browser 8.5.1 یکی از سریعترین و پر طرفدارترین مرورگر های اندروید می باشد که دارای مدیریت دانلود قدرتمندی می باشد.از ویژگی های این مرورگر می توان به : داشتن حالت صرفه جویی که شما با استفاده از این حالت می توانید تا ۸۵ درصد از ترافیک خود را صرفه جویی نمایید, دارا بودن میانبر های کاربردی, کارایی عالی تب ها و محیط کاربری زیبا همراه با تغییر تم اشاره کرد.


UC Browser

برخی از قابلیت های کلیدی مرورگر UC Browser :

  • بارگذاری بسیار سریع صفحات
  • امنیت بسیار بالا و همه منظوره
  • افزایش سرعت دانلود
  • امکان مالتی تاچ
  • امکان کنترل نرم افزار با صدا
  • امکان خواندن rss سایت ها
  • دارای بزرگنمایی
  • افزایش میزان فضای Clipboard در نسخه جدید
  • و ..... 
  • قابل نصب بر روی نسخه 2.1 به بالا
محمد بازدید : 326 یکشنبه 05 آذر 1391 نظرات (0)

اپلیکیشن Beacon ابزاری ساده و کاربردی است برای کسانی که دوست دارند در حین گرفتن SMS یا زنگ خوردن گوشی از نور فلش دوربین گوشی خود به همراه صدای زنگ استفاده کنند تا از رسیدن پیام جدید بهتر مطلع شوند. کار این برنامه به این شکل است که با انتخاب شما، با تماس یا پیام جدید فلش دوربین را برای دفعات مشخصی روشن می‌کند و با این کار به شما علامت می‌دهد که پیامی منتظر شما است. در این برنامه می‌توانید حالت روشن و خاموش شدن فلش دوربین را نیز مشخص کنید. برای اجرا این برنامه به اندروید ۲.۳.۳ و بالاتر نیاز دارید.

 

beacon android مطلع شدن از پیام‌ها و زنگ‌ها با فلش دوربین موبایل با Beacon 2.2   اندروید

تعداد صفحات : 6

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1148
  • کل نظرات : 78
  • افراد آنلاین : 42
  • تعداد اعضا : 1074
  • آی پی امروز : 381
  • آی پی دیروز : 601
  • بازدید امروز : 3,118
  • باردید دیروز : 3,390
  • گوگل امروز : 7
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 12,493
  • بازدید ماه : 12,493
  • بازدید سال : 404,837
  • بازدید کلی : 2,268,238
  • برنامه های پیشنهادی

    فاير فاكس

    گوگل كروم

    دانلود منیجر

    فلش پلير

    كي ام پلير

    تبلیغات شما



    هاستینگ رایگان نت گیگ

    هاستینگ رایگان نت گیگ